سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۰

هنوز وارد مصداق افراد برای انتخابات ۱۴۰۰ نشده‌ایم/ جزئیات سازوکار ساختار شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 755368
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: شورای مرکزی نیروهای انقلاب سازوکار رسیدن به نامزد واحد را از میان نامزدهایی که به تایید شورای نگهبان رسیده باشند و به اردوگاه نیروهای انقلاب تعلق داشته باشند، طراحی و اجرا می‌کند.
حداد عادل: هنوز وارد مصداق نشده‌ایم
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در رابطه با اینکه آیا شورای ائتلاف افراد سرشناس طیف اصواگرایان را برای ورود به این عرصه تشویق می‌کند یا خیر، گفت: نامزد شدن افراد هنوز قطعی نیست و تصمیم برای شرکت در انتخابات به خود نامزدها و افراد بستگی دارد. ما نمی‌­توانیم به عنوان شورای ائتلاف تصمیم بگیریم که چه کسی بیاید یا نیاید.

وی ادامه داد: ما تلاشمان بر این است که یک ساختار و فرایندی تعریف و ایجاد بکنیم که از میان نامزدها به مناسب­‌ترین فرد برای انتخابات برسیم.

حدادعادل با اشاره به این ساختار انتخاباتی، بیان کرد: ساختار و فرایند این است ما در سطح شهرستان یک مجمع عمومی داریم که از داخل مجمع عمومی یک مجمع منتخب در می­‌آید و از مجمع منتخب نیز به صورت هرمی شورای ائتلاف شهرستان در می­‌آید.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: از شورای ائتلاف شهرستان‌­ها، شورای ائتلاف استان تشکیل می‌­شود و اعضای شورای ائتلاف استان­‌ها در یک کنگره ملی شرکت می­‌کنند که اقشار و احزاب هم شرکت دارند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با تاکید بر اینکه این ساختار انتخاباتی را شورای مرکزی طراحی می­‌کند، اذعان کرد: از آنجا یک شورای مرکزی برای شورای ائتلاف انتخاب می­‌شود و این شورای مرکزی سازوکار رسیدن به نامزد واحد را از میان نامزدهایی که به تایید شورای نگهبان رسیده باشند و به اردوگاه نیروهای انقلاب تعلق داشته باشند، طراحی و اجرا می­‌کند.

حدادعادل با اشاره به تعیین مصداق برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400،  گفت: تا به الان وارد هیچ بحثی در رابطه  با مصداق کاندیداتوری نشده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه شما چه کاره اید که تکلیف معلوم می کنید برا مردم!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of

جواب اتهامى كه محمود بهش زده نداده
Iran, Islamic Republic of
اقای حداد همیشه موقع انتخابات پیدایشان میشود وبعد از ان در افق محو میشوند وهیچ خبری از ایشان در ساماندهی نیروهای انقلاب نیست.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
هروقت وارد مصداق شدین ما را هم خبر بفرمائید.
رر
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به داماد گلتان سلام برسانید.
Iran, Islamic Republic of
آقا زاده رو ازقلم انداختي عزيزم !
Iran, Islamic Republic of
یکی بگوید حضرت عباسی شما در این سن چند پست اشغال کردید و در امد شما ماهیانه چقدر است که اینقدر غم ملت می خورید ونقشه انتخابات می کشید.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
اللهم عجل لولیک الفرج