جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

شرط جمهوری‌اسلامی، لغو کامل تحریم‌ها است

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 755351
صفحه اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره برجام خاطرنشان کرد: شرط جمهوری اسلامی درباره برجام، لغو کامل همه تحریمها و انجام راستی‌آزمایی است.
شرط جمهوری‌اسلامی، لغو کامل تحریم‌ها است
به گزارش جهان نيوز، صفحه اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره برجام خاطرنشان کرد: شرط جمهوری اسلامی، لغو کامل همه تحریمها و انجام راستی‌آزمایی است. 

پیش از این رهبر معظم انقلاب فرموده‌ بودند که آن طرفی که حق دارد برای ادامه برجام شرط معین کند ایران است ... و این شرط را هم گذاشتیم و گفتیم و هیچ کس هم از آن عدول نخواهد کرد؛ و آن این است که اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد، باید آمریکا تحریم‌ها را کلاً لغو بکند؛ آن هم نه به زبان و روی کاغذ که به او بگوید لغو کردیم؛ نه، بایستی در عمل تحریمها را لغو کنند، و ما راستی آزمایی کنیم و احساس کنیم که درست تحریم ها لغو شده، آن وقت ما هم به این تعهدات برجامی برمیگردیم؛ این سیاست قطعی جمهوری اسلامی اتفاق است و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست برنخواهیم گشت. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهاد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
آقا دقت کنید! شرط اصلی ایران، راستی آزمایی است که مهمتر از لغو تحریم است
Japan
بایدن خیلی زرنگه و عمدا نامه مکانیزم ماشه را پس گرفت تا به همراه اروپا با ایران وارد مذاکره شود .