کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیركل جبهه پایداری:

خبر دیدارم با احمدی‌نژاد دروغ است

1 اسفند 1399 ساعت 20:32

اینكه با احمدی نژاد دیدار می‌كنم یك حرف دروغ است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، صادق محصولی در نشست جامعه اسلامی دانشجویان درباره تحول حكمرانی در گام دو انقلاب درباره شرایط فعلی كشور گفت: اكنون در آستانه انتخابات قرار داریم و كشور در شرایط حساسی قرار گرفته است اما می‌بینیم كه عده‌ای برای بستن لیست‌های انتخاباتی و انتخاب نامزدهای خود به‌جای كارآمدی به دنبال نزدیكی حزبی به خود هستند.

دبیر کل جبهه پایداری ادامه داد: آیت‌الله مصباح همیشه به ما می‌گفت كه باید سیاست را با نگاه دینی و فرهنگی اداره كرد تا بتوان تأثیر كافی را بر افكار عمومی گذاشت.

محصولی پاسخ به سؤالی درباره اموال خود تصریح كرد: من بارها در جلسات دانشجویی پاسخ این سؤال را دادم و انتظارم این است شما به‌عنوان دانشجو قبلاً جستجو می‌كردید و توضیحاتی كه داده شده را مطالعه می‌كردید، اما دشمن دنبال این است كه نیروهای انقلابی را بزند.

وی افزود: در اسلام تولید ثروت از مسیر درست نه تنها ناپسند نیست بلكه خوب هم است، خصوصاً ثروتی كه از راه حلال به دست آید و در راه رضای خداوند خرج شود. یك نفر هم نتوانسته ادعا كند من از طریق رانت و معامله با دولت یك ریال كسب كرده باشم. من قبلاً هم گفتم و الان هم كه دولت در دست آقایان است بیایند اطلاعات مالی بنده و وزرای دولت خودشان را اعلام كنند. من بعد از جنگ در رشته خودم و بخش خصوصی فعالیت كردم و خدا را شكر موفق هم بودم. درباره این موضوع کاملاً در مجلس توضیح دادم و رأی اعتماد نمایندگان را هم گرفتم.

دبیر کل جبهه پایداری درباره این سؤال كه آیا درست است كه شما با احمدی‌نژاد و پرویز فتاح دیدار می‌کنید، گفت: اینكه با احمدی‌نژاد دیدار می‌كنم یك حرف دروغ است. ولی جدای این من با خیلی‌ها جلسه دارم ولی اینکه دیدار با آقای فتاح را مرتبط به احمدی‌نژاد كنیم، خطاست. ما در جبهه پایداری باید مواضع افراد را بدانیم و بدانیم چه برنامه‌ای برای انتخابات دارند حالا ممكن است این‌ها اصلاً در انتخابات شركت نكنند.

محصولی با اشاره به تغییر رفتار احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر اظهار کرد: ما موضوع تبعیت از ولی امر را در جایگاه ریاست جمهوری مهم‌ترین امر می‌دانیم، وقتی این موضوع با مواضع نادرست خدشه‌دار شد، آن‌وقت موارد دیگر هم به دنبالش می‌آید كه غلط است، اما نباید نگاه صفر و صدی داشت؛ رسیدگی به محرومین و حضور مسئولین در دورترین نقاط كشور و خرج كردن برای مستضعفین بهترین خدماتی بود، كه انجام شد.

دبیر کل جبهه پایداری افزود: بنده بر اساس جایگاهم وظیفه دارم با همه افرادی که در معرض نامزدی انتخابات یا مؤثر در آن هستند جلسه برگزار كنم و نقطه نظرات آن‌ها را برای تصمیم‌گیری‌های بعدی جویا شوم كه در این راستا با آقایان رئیسی، نیكزاد، رستم قاسمی، جلیلی و ضرغامی و چند نفر دیگر جلساتی را داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: محصولی و جبهه پایداری اهل بده و بستان نیستند برای همین ممكن است حرف‌هایی هم درباره ما بزنند. برخی می‌گویند اگر با ما وحدت كردید درست است در غیر این صورت وحدت‌شکن هستید. گویی معیار وحدت، برخی آقایان هستند.

دبیر کل جبهه پایداری درباره حواشی میان احزاب و جریان‌های سیاسی گفت: ما معتقدیم جریانی می‌خواهد تحت عنوان پدرسالاری برای جریان انقلابی تصمیم بگیرد ولی ما زیر بار این جریان پدرسالار نمی‌رویم.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های نیروهای انقلاب برای انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان كرد: در جبهه پایداری چند مرحله را تدوین كردیم، یكی اینكه اعضای جریان انقلاب همدیگر را تخریب نكنند و درباره هم بدگویی نكنند، دوم اینكه همه اعضای جبهه انقلاب تلاش‌های خود را برای ترویج انقلاب انجام دهند، موضوع دیگر اینكه تلاش خود را برای رسیدن به فرد و لیست واحد انجام دهند، تلاش بعدی تشكیل جمعی در خصوص برنامه‌ها برای دولت بعدی و حل مشكلات نظام است و سعی می‌كنیم هم‌زمان با این موضوع نسبت به نامزد اصلح اقدام كنیم.

دبیر کل جبهه پایداری در توصیه‌ای به نیروهای انقلاب گفت: یكی از مهم‌ترین كارهایی كه مجموعه نیروهای انقلاب باید در سطح جامعه انجام دهند، حضور فعال در فضای مجازی است و باید به‌صورت جهادی به این فضا وارد شوند؛ خدا وعده پیروزی داده است به شرطی كه ما هم در میدان حضور داشته باشیم.

محصولی در واكنش به شایعات درباره انشقاق جبهه پایداری اضافه كرد: آقای آقاتهرانی هم به این ادعای خنده‌دار پاسخ داده‌اند. وفاقی كه در جبهه پایداری است را در هیچ دوره‌ای شاهد نبودیم؛ شایعات همیشه بوده است ولی هیچ‌گاه نمودی پیدا نكرد، پس نباید به این حرف‌ها اعتنا كرد، ضمن اینكه تغییر دبیر کل مبتنی بر مدل جدید وزارت كشور برای اساسنامه احزاب انجام شد و همچنان آقای آقاتهرانی رئیس شورای مركزی جبهه پایداری هستند و تغییری در عمل اتفاق نیفتاده است كه اگر افتاده بود هم برای یك مجموعه بانشاط و پویا مثل جبهه پایداری موضوع عجیبی نیست.

او در خصوص جایگزینی برای آیت‌الله مصباح گفت: با دو فقیه دیگر عضو شورای فقها مشورت خواهیم كرد و با كسب نظرات آن‌ها و تصویب شورای مركزی نفر سوم شورای فقها را انتخاب خواهیم كرد.

دبیر کل جبهه پایداری در پایان در پاسخ به سؤال نامزدی‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: آیا به من می‌خورد كه وارد انتخابات شوم؟


کد مطلب: 755333

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/755333/خبر-دیدارم-احمدی-نژاد-دروغ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com