جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وعده وزیر راه به مردم زلزله زده دنا

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 755313
پس از ارزیابی دقیق خسارات تسهیلات ارزان قیمت به مناطق زلزله زده دنا تخصیص می‌یابد.
وعده وزیر راه به مردم زلزله زده دنا
به گزارش جهان نيوز ب هنقل از خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی صبح امروز با حضور در شهرستان دنا از نزدیک از روند خدمات رسانی به مردم سی سخت و روستا‌های اطراف بازدید کرد.

وی در جمع مردم سی سخت بر یکپارچگی در بحث خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: بنده از طرف رئیس جمهور حامل سلام ویژه و پیام به مردم عزیز و با کفایت استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

وزیر راه هدف از این سفر را ارزیابی وضعیت برای برنامه ریزی جهت تخصیص اعتبار به مناطق زلزله عنوان کرد و افزود: خسارات باید به صورت دقیق ارزیابی شود تا بتوانیم تسهیلات ارزان قیمت تخصیص دهیم.

اسلامی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت قبوض آب، برق و گاز، اظهار داشت: تا زمان اسکان دائم مردم و جایگزینی منازل آن‌ها پرداخت آن‌ها به تعویق می‌افتد.

وی با بیان اینکه پیگیر مشکلات زیست محیطی محور سی سخت_یاسوج هستم، بیان کرد: عملیات پروژه جاده محور سی سخت_یاسوج از سر گرفته می‌شود.

اسلامی گفت: مردم در ساخت خانه‌ها برای استحکام سازی دقت کنند تا در چنین بحران‌هایی گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: از رئیس سازمان نظام مهندسی خواستیم که خانه‌های نوساز بررسی شوند و با کارشناسانی که نظارت بر ساختمان‌ها داشتند و کوتاهی کردند برخورد شده و به کمیته انتظامی نظام مهندسی معرفی شوند.

اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: پرداخت تسهیلات عقب مانده مردم دنا به زمان دیگری موکول می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *