پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

طارمی: په په پیراهن رونالدو را برایم می‌گیرد

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 755308
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در خصوص بازی با یوونتوس، توضیحاتی داد.
طارمی: په په پیراهن رونالدو را برایم می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در خصوص شنیدن صدای سرود لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در زمین مسابقه، اظهار داشت: ابتدا از مردم ایران تشکر می‌کنم و امیدوارم تمام فوتبالیست‌های ایرانی حس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند. لیگ قهرمانان اروپا در حد جام جهانی نیست اما رقابت مهمی است.
 
او افزود: بازی کردن از ابتدا در لیگ قهرمانان اروپا حس خوبی داشت. استرس‌های خاص خودم را داشتم. با این وجود به خوبی خودم را کنترل کردم. ما با یک بازی خوب توانستیم پورتو را شکست دهیم. تجربه این پیروزی غیر قابل وصف است.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که در گذشته به او وارد می‌شد، گفت: همیشه سعی می‌کنم آجرهای انتقادی را دریافت کنم و با آن‌ها خانه بسازم. بازیکنانی که می‌خواهند در فوتبال کامل شوند، باید بتوانند این موارد را پشت سر بگذارند.

او درباره روندی که در این فصل طی کرد، اعتقاد داشت: زمان وارد شدن به یک باشگاه بزرگ شرایط خاصی وجود دارد که باید طی شود. هماهنگ شدن با بازیکنان، کادر فنی و تمرینات، زمان بر است. با این وجود خیلی زود با شرایط هماهنگ شدم، اما طول کشید که کونسنسائو به من اعتماد کند. او به بازیکنان قبلی اعتماد داشت و من مجبور شدم برای فیکس شدن، تلاش زیادی انجام دهم. زمانی که فرصت نصیبم شد، با تلاش زیاد سعی کردم که آن را از دست ندهم. اگر بتوانم با گل‌ها و پنالتی‌ها لبخند روی لب مردم بیاورم، اتفاق مثبتی خواهد بود.

طارمی در مورد لحظات ابتدایی جدال با یوونتوس، بیان کرد: وقتی با بازیکنان بزرگ روبه‌رو می‌شوم سعی می‌کنم که محو آن‌ها نشوم. بیشتر دوست دارم به جایگاهی برسم که دیگران من را ببینند. ظهر بازی خوابم برد و این فکر در ذهنم خطور کردم که زود گل بزنم. زمانی که گل زدم، دنیا دور سرم می‌چرخید.

مهاجم پورتو در مورد صحنه مشکوک به پنالتی روی رونالدو، گفت: فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد زیرا رونالدو قبل از برخورد، در حال افتادن بود. تعداد زیادی از بازیکنان ما از په په خواسته بودند که پیراهن رونالدو را برایشان بگیرد. همه لباس رونالدو را گرفتند اما به من نرسید و قرار شد په په در تورین پیراهن رونالدو را برایم بگیرد.

او درباره شخصیت په په توضیح داد: وضعیت په په در زمین فوتبال و بیرون از آن، زمین تا آسمان است. او بین ۵ الی ۶ فوتبالیست خوبی است که من در بیرون از زمین مسابقه دیده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Salar
Iran, Islamic Republic of
متن پر ایرادی رو نوشتید.. توانستیم پورتو را شکست دهیم... خودش بازیکن پورتو هستش؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
زشته آقا مهدی.. پیراهن عرقی رونالدو چه به دردت میخوره؟! اینقدر خودتون و کوچیک نکنین از همشون بهترین
Iran, Islamic Republic of
په نه په..!!