پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

شهادت فرمانده جبهه میانی گروه تفحص

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 755282
فرمانده حفظ و نشر ارزشهای آثار دفاع مقدس ایلام گفت: ظهر امروز فرمانده گروه تفحص جبهه میانی و یکی از همکارانش که مشغول تفحص شهدا بودند، به وسیله مین به شهادت رسیدند.
به گزارش جهان نيوز، محمد حسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: استان ایلام به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی درگیر مین های خنثی نشده ای است که امروز موجب به شهادت رسیدن فرمانده جبهه میانی تیم تفحص و همکارشان شهید قاسمی در منطقه مرزی رضا آباد در شهرستان مهران شد.

وی افزود: منطقه رضا آباد یک منطقه عملیاتی در دوران دفاع مقدس بوده است که به علت بارش باران تجهیزات جنگی که به صورت تنظیم نشده زیر خاک حفر شدند بیرون میفتند و موجب انفجار و به شهادت رسیدن افرادی که در مناطق مرزی مشغول پاکسازی هستند می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: شهید علیرضا گل محمدی اهل تبریز و شهید قاسمی اهل شاهرود هستند که تاکنون تصمیمی برای انتقال یا تشیع اجساد آنها گرفته نشده و منتظریم پس از تصمیم گیری در کمال احترام و با رعایت شرایط کرونایی در مکان مشخص شده تشییع شوند.
برچسب ها: دفاع مقدس تفحص
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحشون شاد...خدابه بازماندگانشون صبر و اجر عطا کنه
Iran, Islamic Republic of
چه عجب در میان خیل اخبار حواشی سلبریتی ها... وقت کردین چند خط هم از جان برکفان بی ادعا بنویسید
واثق
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر شهیدان .سلام خدا بر آیه های نور وب جویندگان راه نور