پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران شد

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 755195
استاندار تهران، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان تهران منصوب کرد.
حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران شد
به گزارش جهان نيوز،  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، طی حکمی شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان تهران منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:
 
با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه بر مدار قانون و نظر به سوابق، تجارب و اطمینانی که نسبت به تدبیر و پایبندی شما به اجرای قانون حاصل است به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان تهران در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می نمایم.
 
بدین منظور کلیه معاونین، مدیران، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاه های اجرایی نیز بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری همکاری لازم را خواهند داشت.
 
امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حق الناس بودن رای مردم و سیاست های دولت تدبیر و امید در اجرای قانون و رعایت حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان، انتخابات ۱۴۰۰ در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت حداکثری مردم برگزار گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *