جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۶
آمریکا:

آمریکا: از تهدیدهای ایران درباره توقف پروتکل الحاقی مطلعیم/

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 755193
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اینکه "از تهدیدهای ایران مبنی بر توقف اجرای پروتکل الحاقی مطلع هستیم"، تاکید کرد: می‌خواهیم از این توافق فراتر برویم و آن را تقویت کنیم و مدتش را افزایش دهیم.
می‌خواهیم از برجام فراتر برویم و مدتش را افزایش دهیم
به گزارش جهان نيوز،  ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری گفت: این اقدام ایران در ادامه گام‌هایی است که این کشور در مسیر نقض تعهدات هسته‌ای خود برداشته است.

وی افزود: خبر خوب این است که همه این اقدامات قابل بازگشت هستند و مسیر دیپلماسی همچنان باز است.

 پرایس ادامه داد: ایران باید همکاری به‌موقع و کاملی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد.

سحنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: اقدامات ایران نه‌تنها باعث نگرانی ایالات متحده و متحدانش شده است، بلکه همه جهان را نگران کرده است.

وی گفت: پیشنهادی که شما بارها از این تریبون، از زبان وزیر امور خارجه و از زبان رئیس‌جمهور ایالات متحده شنیده‌اید، همچنان پابرجاست؛ اگر ایران به اجرای کامل تعهداتش در برجام بازگردد، ما نیز همین کار را خواهیم کرد.

پرایس افزود: همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام، برجام برای ما یک کف است نه یک سقف. ما می‌خواهیم از این توافق فراتر برویم و آن را تقویت کنیم و مدتش را افزایش دهیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: رویکرد ما در قبال ایران و  چالش‌های دیگری که با آن مواجه هستیم این است که باید متحدانمان را با خود همراه کنیم.

وی گفت: رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر مقامات از جمله رابرت مالی نماینده ویژه دولت در امور ایران طی هفته‌های اخیر مشغول تماس‌های تلفنی و نشست‌های ویدیویی با متحدانمان بوده‌اند تا اطمینان حاصل کنیم که ما می‌توانیم بر این چالش و چالش‌های دیگر غلبه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هرگز تسلیم نخواهیم شد/ انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست
Iran, Islamic Republic of
فرانسه جنایتکار شماره یک که از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک نشان داد درک سیاسی لازم را ندارد
Iran, Islamic Republic of
شرایط در دولت بایدن مانند دولت تروریست ترامپ تغییری نکرده است
Iran, Islamic Republic of
کلی مقاومت می‌کنیم و دوباره تحریم میشیم و قیمتها سرسام آور بالا میره و هزاران برابر هزینه میدیم و دست آخر هم دوباره یه کم نرمش و بازم تسلیم !! همیشه آخر بازی همین بوده . فقط مردم له میشن نه مسوولین .
ولی
Iran, Islamic Republic of
در برجام زمان به نفع ایران در حرکت است وبرمبنای آن محدودیت ها فرو میریزد همانطور که محدودیت فروش سلاح منتفی شدو...
Iran, Islamic Republic of
... اونا از برجام خارج شدن و کسی هم دعوتشون به بازگشت نکرده که بخوان شرط بذارن. .
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان اظهار نظرهایی نکنند که طمع و زیاده خواهی های طرف مقابل اعم از آمریکای تروریست و یا فرانسه منافق صفت بیشتر شود.
۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
آمریکا حساب مردم از مذاکره کننده ها جداست شما آماده فرار شوید
مجید
Iran, Islamic Republic of
......
United Arab Emirates
.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
با حذف طیف غربگرایان در انتخابات پیش رو تقویت‌ برجام یا همان دادن‌ امتیازات جدید از سوی ایران خواب تعبیر ناشدنی برای آمریکایی ها خواهد شد
United States
وقاحت آمریکائی صهیونیستی قابل اندازه گیری نیست. ...
سبحان
Iran, Islamic Republic of
.....
فتح اله
Iran, Islamic Republic of
إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِكُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ سوره ممتحنه آیه 9
و تنها شما را از دوستی کسانی نهی می‌کند که در دین با شما قتال کرده و از وطنتان بیرون کردند و بر بیرون کردن شما همدست شدند، زنهار آنها را دوست نگیرید و کسانی که با آنان دوستی و یاوری کنند ایشان به حقیقت ظالم و ستمکارند
با دشمنباید از زبان قدرت صحبت کرد