چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲
۶

شکایت مردم از روحانی به کمیسیون اصل۹۰ رسید

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 755180
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند.
شکایت مردم از روحانی به کمیسیون اصل۹۰ رسید
به گزارش جهان نيوز، علی خضریان در گفتگو با مهر، با اعلام خبر وصول شکایت اقشار مردم از رئیس جمهور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس کرده اند. 

وی افزود: موضوع افزایش تعمدی نرخ ارز، بی توجهی به تولید داخلی و واردات بی رویه، استفاده از افراد با تابعیت دوگانه در مسئولیت های کلیدی دولتی، عدم تحقق وعده رفع تحریم، عدم توجه به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، بی توجهی به مدیریت بورس و از بین رفتن سرمایه های مردم در این بازار و اجرای غلط قانون هدفمندی یارانه ها برخی از موضوعاتی است که در این شکایت نامه تقدیم کمیسیون شده است که نیازمند بررسی دقیق حقوقی و اثبات ادعاهای مطروحه است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: با توجه به تنوع موضوعات مطرح شده در این شکواییه به فراخور موضوعات، کمیته های مختلف کمیسیون در این خصوص تشکیل جلسه داده و موضوع را بررسی خواهند کرد و سیر قانونی طی خواهد شد و کمیسیون اصل ۹۰ با توجه به وظیفه ذاتی خود در چارچوب قانون اساسی به این موضوع ورود کرده و به طرز کار آن رسیدگی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دفاع ازحق و حقوق مظلومان
Iran, Islamic Republic of
دفاع ازحق و حقوق مظلومان
1399/11/29 - 12:04
دولت روحانی متاسفانه از سال 1392 تاکنون حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها 10 تا 15 درصد افزایش داده است و این در حالی است که تورم بالای 50 درصد بوده است.
Iran, Islamic Republic of
.. تا شما بخواهيد به اين موضوعات رسيدگي کنيد ایشون ديگه رفته ....
مسعود از رشت
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قوه محترم قضائیه بعنوان مدعی العموم لازم است موضوع ... را بررسی کند و اقدام لازم بعمل آورد .
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می شود از مردم نسبت به قصور دولت در انجام وظایف اولیه خودش ، سئوال شود تا کل نظرات اعلام و شکایت گردد .
Iran, Islamic Republic of
لازم است هرچه سریعتر شکایت از روحانی و دولتش ، انجام شود و سپس مجلس و قوه محترم قضائیه بعنوان مدعی العموم لازم است موضوع ... را بررسی کند و اقدام لازم بعمل آورد .