کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاداس؛ بهترین‌های قفل دیجیتال حرفه‌ای بدون کلید!

29 بهمن 1399 ساعت 10:27

محافظت از در ورودی ساختمان‌ها همیشه دغدغه افراد بوده است. از زمان باستان تا به امروز انواع قفل و کلید ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است.


محافظت از در ورودی ساختمان‌ها همیشه دغدغه افراد بوده است. از زمان باستان تا به امروز انواع قفل و کلید ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی قفل‌های دیجیتال کم کم جای قفل‌های معمولی را گرفته‌اند تا ضمن تامین امنیت، افراد را از به همراه داشتن کلید بی‌نیاز کنند. با نصب قفل دیجیتال بسیاری از مشکلات قفل‌های مکانیکی از بین رفته و آسایش و امنیت کاربران فراهم می‌شود.
کاداس بزرگ‌ترین تولیدکننده قفل دیجیتالی درب در جهان با ارائه بهترین قفل‌های دیجیتال امنیت هر ساختمانی را در بالاترین حد ممکن تامین می‌کند. محصولات کاداس با طراحی زیبا و چشمگیر و امکاناتی نظیر سنسورهای اثر انگشت سوئدی و غیرقابل حک، تکنولوژی رمز جعلی، تشخیص چهره سه‌بعدی، تکنولوژی رمز ادمین، اتصال به گوشی همراه یا ریموت کنترل از راه دور، قفل کودک و... سهم بزرگی از بازار جهانی قفل دیجیتال را به خود اختصاص داده است.
کاداس محصولات متنوع و فوق حرفه‌ای خود را از طریق نمایندگی‌های معتبر فروش در تمام کشورهای جهان به فروش می‌رساند. سایت کاداس ایران، انواع محصولات پیشرفته این برند آلمانی را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که، کاداس محصول غیر اصلی ندارد ولی دیده شده که، قطعات داخلی کاداس توسط شرکت‌های ایرانی با نمونه اصلی تعویض شده و تشخیص محصول فیک و اصلی برای مشتری بسیار سخت است. بنابراین کاداس ایران محصولات کمپانی کاداس را از نمایندگی رسمی و انحصاری آداک لاک تهیه می‌نماید.
قفل دیجیتال چیست؟ 
قفل دیجیتال نوعی قفل الکترونیکی است که بدون کلید و با رمز ورودی، کارت یا ثبت اثر انگشت باز می‌شود. این قفل‌ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر کاربری آسان قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند و کنترل از راه دور، رمز ادمین، قفل کودک، حریم خصوصی، ضد هک، ضد حریق و... را نیز دارد. 
قفل‌های دیجیتال کاداس از تنوع قابل توجهی برخوردارند و در ساختمان‌ها با توجه به تامین امنیت در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال طلافروشی‌ها یا صرافی‌ها که باید امنیت‌شان در سطوح بالا کنترل شود تا منازل، مراکز تجاری و... هر کدام قفل دیجیتال متناسب با نیازشان روی درب ورودی نصب می‌شود.
قفل دستگیره در کارتی هوشمند؛ با دوام و ایمنی ایده آل
قفل‌های کارتی هوشمند درهتل‌ها و مهمانسراها برای دسترسی راحت مهمانان و تامین امنیت آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت بزرگ این قفل‌ها این است مهمانان هتل با استفاده از یک کارت می‌توانند به تمام ورودی‌ها در قسمت‌های مختلف هتل دسترسی پیدا کنند. دستگیره کارتی هوشمند با وجود رمزگذاری امن و پیشرفته دسترسی غیرمجاز به محل را غیرممکن می‌سازد.
 



قفل‌های کارتی هوشمند برای درب آپارتمان هم کاربرد دارند. این قفل‌ها با فناوری پیشرفته و کیفیت بالا تولید می‌شوند و ایمنی و دوام زیادی در استفاده طولانی‌مدت دارند. کار با قفل کارتی برای کاربر آسان است و در صورتی که کارت خود را گم کند می‌تواند کارت دیگری را ثبت کرده و کارت گمشده را منقضی کند. بنابراین حتی اگر دزد کارت قبلی را پیدا کند نمی‌تواند با آن درب آپارتمان را باز کند و وارد ساختمان شود.
قفل دیجیتال اثر انگشتی؛ افزایش امنیت و آسایش
دستگیره دیجیتال اثر انگشتی کاداس از طریق چند حسگر اثر انگشت شما را شناسایی می‌کند و در کسری از ثانیه در را به روی شما باز می‌کند. این محصول با طراحی فوق‌العاده زیبا و امکانات منحصربه‌فرد همه انتظارات شما از قفل دیجیتال را برآورده می‌کند. یک صفحه لمسی ضد خش روی دستگیره قرار دارد. با قرار گرفتن دست شما بر دستگیره در، به طور ناخودآگاه شست دست روی سنسور قرار گرفته، اثر انگشتتان شناسایی شده و در باز می‌شود. قفل کودک این محصول ایمنی و امنیت آن را افزایش می‌دهد.
قفل رمزی درب دیجیتال؛ نگاهی نو به زندگی هوشمند
قفل رمزی دیجیتال کاداس در اندازه‌ها و اشکال مختلف برای تامین نیاز مشتریان به بازار ارائه شده است. از انواع این قفل می‌توان برای نصب روی در ورودی آپارتمان یا محل کار استفاده کرد. تنها کافی است رمز مورد نظر را روی صفحه کلید لمسی وارد کنید تا در به رویتان باز شود. با نصب قفل‌های دیجیتال نگرانی‌های شما از جا گذاشتن کلید یا گم کردن آن را برطرف می‌کند.  



قفل دیجیتال مخصوص شیشه سکوریت؛ درخشش هر خانه یا ملکی
قفل دیجیتال شیشه سکوریت کاداس با تامین امنیت درب‌های شیشه‌ای منزل یا محل کار شما، آسایش و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این محصول لوکس و زیبا به آسانی روی انواع درب‌های شیشه‌ای نصب می‌شود و در ساخت آن جدیدترین تکنولوژی صفحه لمسی به کار گرفته شده است. قفل دیجیتال شیشه سکوریت کاداس برای یک یا جفت درهای شیشه‌ای قابل استفاده است و دسترسی به آن از طریق کارت یا صفحه کلید امکان‌پذیر است. از مزایای قابل توجه قفل دیجیتال درب شیشه‌ای کاداس می‌توان به مقاومت در برابر شوک الکترونیکی، قفل اتوماتیک اختیاری، زنگ خطر برای نقص فنی، وضعیت عملکرد قابل مشاهده و پشتیبانی از 100 کارت اشاره کرد.  
کاداس با انواع محصولات خود شامل قفل دیجیتال اثر انگشتی، قفل دستگیره در کارتی هوشمند، قفل رمزی درب دیجیتال، قفل دیجیتال مخصوص شیشه سکوریت و... تمام نیازهای مشتریان به انواع قفل دیجیتال را تامین می‌کند. زیبایی منحصربه‌فرد، کاربری آسان، برخورداری از امنیت بالا مزایای محصولات کاداس است که رضایت هر خریداری را تامین می‌کند. محصولات کمپانی کاداس دارای وارانتی ۳ ساله است و در صورت ایجاد هرگونه مشکل فنی در آنها با محصول جدید جایگزین می‌شود. برای آشنایی بیشتر با محصولات کاداس و خرید انواع قفل دیجیتال حرفه‌ای به وب سایت  کاداس ( www.kaadas.ir ) مراجعه کنید.
 
 


کد مطلب: 755112

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/755112/کاداس-بهترین-های-قفل-دیجیتال-حرفه-ای-بدون-کلید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com