کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شش دلیل مهم برای خرید سرویس طلا به‌جای طلای تک

29 بهمن 1399 ساعت 10:25


شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که خرید سرویس طلا بهتر است یا خرید طلای تک؟ اگر انتخاب با شما باشد، کدام را ترجیح می‌دهید؟ بعضی ها باور دارند خرید طلای تک ارزان‌تر و کم‌قیمت‌تر از سرویس طلا است. بعضی دیگر هم به‌خاطر اینکه دوست دارند قطعه طلایی که می‌خرند منحصر‌به‌فرد‌ و خاص باشد، به سمت خرید طلای تک کشیده می‌شوند. در این مطلب، همه‌ی نکاتی که شما را در گذشتن از دو راهی خرید سرویس طلا یا خرید طلای تک راهنمایی می‌کند، آورده‌ایم. برای رسیدن به پاسخ تا پایان همراه ما باشید.
 

1.  قیمت سرویس طلا از طلای تک پایین‌تر است

اجازه بدهید در اولین قدم از بررسی میان سرویس طلا و طلای تک، به سراغ یک بحث اصلی و تاثیرگذار برویم. قیمت و هزینه‌‌ی خرید مهم است. قیمت سرویس طلا چیزی است که بیشتر افراد فکر می‌کنند نسبت به طلای تک، بالاتر است اما واقعیت این نیست! در واقع، یک قانون مهم برای تعیین قیمت سرویس طلا وجود دارد و آن هم اجرت ساخت طلا است. اجرت ساخت طلا همان دست‌مزدی است که طلاساز و طلافروش برای طراحی و ساخت طلا دریافت می‌کند. معمولا این هزینه، روی قیمت نهایی طلایی که به مشتری فروخته می‌شود، اضافه  خواهد شد. در عین حال، اجرت ساخت سرویس طلا نسبت به طلای تک‌ کمتر است. به این خاطر که قالب هایی که برای ست طلا تولید می‌شود و عملیات ریخته گری آن همراه با هم انجام می‌شود. و این مساله هزینه تولید را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. پس اگر به فکر کم کردن هزینه‌های خود هستید؛ سرویس طلا انتخاب بهتری است.

2.  مدل‌های سرویس طلا نسبت به طلای تک‎ ظریف‌تر و خاص‌تر است

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود افراد بین انتخاب سرویس طلا جدید و طلای تک مردد باشند، مربوط به طرح‌ها و مدل‌های آن‌ها است. بر خلاف طلای تک، طراحی سرویس‌‌های طلا با دقت و ظرافت بیشتری انجام می‌شود. این به معنی آن نیست که نمی‌توانید قطعه‌‌ی طلا زیبا و با طراحی چشم‌نوازی پیدا کنید اما به طور کلی، معمولا طراحان برای مدل‌های سرویس طلا وقت و ظرافت بیشتری خرج می‌کنند. در نتیجه‌ی مدل‌های سرویس طلا خاص‌تر و زیباتر خواهند بود.

3.  سرویس طلا رزگلد قطعاتی دارد که ممکن است به صورت تکی پیدا نشود

طلا رز گلد ترکیبی از طلا با آلیاژ مس است و در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها شده است. با این حال،  هنوز هم بسیاری از طراحان و طلاساز‌ها با محدودیت‌هایی در تولید و ساخت آن مواجه هستند. اگر انتخاب شما طلا رز گلد باشد و بخواهید یک سرویس جداگانه با انتخاب خود را بخرید، که ممکن است قطعات سرویس طلا رز گلد به صورت تکی پیدا نشود. به همین خاطر برای کامل کردن سرویس خود، مجبور به جست‌وجوهای زیادی خواهید بود یا حتی در نهایت، به یک جست‌وجوی ناموفق برسید.
 

4.  سرویس طلا در موقعیت‌های رسمی جلوه بیشتری دارد

جدا از مصرف روزانه‌ی قطعات مختلف طلا مثل حلقه، انگشتر، گردنبند و ...، معمولا استفاده از طلا در مراسم‌ها و میهمانی‌ها به‌ویژه موقعیت‌های رسمی، جلوه بیشتری دارد. وقتی به فکر خرید سرویس طلا باشید، می‌توانید یا یک تیر دو نشان بزنید. هم از قطعات آن به صورت جداگانه استفاده کنید و هم یک سرویس طلا کامل و شیک داشته باشید. یک سرویس طلا سفید یا زرد برای چنین موقعیت‌هایی، هماهنگی و زیبایی چشم‌گیری دارد که نمی‌توان از آن غافل شد!

5.  ارزش معنوی سرویس طلا در گذر سالیان بیشتر و بیشتر می‌شود

علاوه‌بر این که با گذشت زمان ارزش مادی طلا بالاتر می‌رود، ارزش معنوی آن هم بیشتر می‌شود. ست‌های خاص، با طرح‌ها و مدل‌های متفاوت در گذر سالیان کمیاب‌تر و خاص‌تر می‌شوند. و می‌توانید آن‌را باقیمت بیشتری بفروشید

6.  سرویس طلا دخترانه راه خوبی برای آموزش مسئولیت‎‌پذیری به کودک است

آموزش‌های زیادی برای یاددادن به کودکان وجود دارد که ممکن است راه‌ها و روش‌های مختلفی داشته باشند. یکی از این راه‌ها خرید سرویس طلا دخترانه است. با خریدن و هدیه دادن یک سرویس طلا دخترانه به فرزند خو،د یک سرمایه‌گذاری کوچک و مدت‌دار برای آینده‌ی او در نظر بگیرید. از طرفی با این کار می‌توانید از او بخواهید مسئولیت نگهداری از سرویس طلا را هم به عهده بگیرد. مراقب گم‌شدن و آسیب زدن به آن باشد و تا بیشترین حد ممکن، برای محافظت از سرویس طلا دخترانه خود، دقت به خرج دهد. این چیزی است که به مرور زمان مسئولیت‌پذیری و نگهداری از وسایل را در وجود کودک پرورش می‌دهد.
 

جمع‌بندی
با خواندن این مطلب باید به جواب سوالی که در ابتدا مطرح کردیم رسیده‌باشید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، خرید آنلاین سرویس طلا بسیار بهتر و به‌صرفه‌تر از خرید طلای تک است. هم از نظر قیمت و هم از نظر مدل‌ و طرح،‌ سرویس‎ طلا گزینه‌ی بهتری است. در موقعیت‌های رسمی، جلوه‌ی بیشتری دارد و در گذر زمان، طرح‌های کمیاب آن قیمتی‌تر و ارزش‌مند‌تر می‌شوند. دنبال یک سرویس طلا متفاوت و خاص هستید، سری به فروشگاه آنلاین طلا تریص بزنید. در این فروشگاه بیش از ۲۰۰۰ مدل انواع طلا وجود دارد که کیفیت ساخت بالایی دارند و بسیار متنوع هستند. قیمت تمامی محصولات این فروشگاه به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شوند و دارای تمامی مجوزات لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی و ستاد ساماندهی پایگاه‌های‌‌ اینترنتی است. درنهایت محصولات به صورت رایگان همراه با فاکتور معتبر و گارانتی اصالت کالا برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید با آسودگی خاطر و اطمینان، خرید خود را از این وبسایت انجام دهید.

آدرس وبسایت:  https://tarisgold.com
تلفن تماس: ۰۲۱۸۶۰۳۸۱۵۴
آدرس صفحه اینستاگرام : @Tarisgold
امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.


کد مطلب: 755110

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/755110/شش-دلیل-مهم-خرید-سرویس-طلا-به-جای-طلای-تک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com