جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

پاسخ توئیتی دولت به توئیت آمریکایی‌ها

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 755094
ساعاتی پس از توییت وزارت خارجه آمریکا، پایگاه اطلاع رسانی دولت در حسابهای انگلیسی و فارسی خود جمله‌ای از حسن روحانی را منتشر کرد که او چند روز پیش در دیدار با سفرای خارجی مقیم تهران گفته بود: جمهوری اسلامی ایران با صدای رسا اعلام می‌کند که اگر ۵+۱ به همه تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات، عمل می‌کنیم.
پاسخ توئیتی دولت به توئیت آمریکایی‌ها
به گزارش جهان نيوز، برخی رسانه ها انتشار این جمله از بایدن که گفته بود: "آمریکا بازگشته است، دیپلماسی به کانون سیاست خارجی ما بازگشته است" پیامی آشکار به دولت ایران تعبیر کرده بودند.

اما ساعاتی پس از این توییت وزارت خارجه آمریکا، پایگاه اطلاع رسانی دولت "پاد" به طور جداگانه در حسابهای انگلیسی و فارسی خود جمله ای از حسن روحانی را در کنار پوستری از همین جمله منتشر کرد که او چند روز پیش در دیدار با سفرای خارجی مقیم تهران گفته بود : "جمهوری اسلامی ایران با صدای رسا اعلام می‌کند که اگر ۵+۱ به همه تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات، عمل می‌کنیم. "⁧


 

 
 
گفتنی است هر دو پست توییتری پایگاه اطلاع رسانی دولت توسط حساب کاربری شخصی دکتر روحانی رییس جمهور ایران باز نشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بار قبل از اوبامای مودب رودست خوردید ظریف تو راهرو قدم زد تا اوباما رد شود و با او دست بدهد و جناب روحانی را وادار کردند به اوباما تلفن کند بشترین تحریم ها را اوباما کرد و حالا توئیت بازی شروع شده تا تلفن دیپلماسی به کاخ سفید زنگ بزند به محض پایان مکالمه بایدن با هاون گوشت تن این ها را می کوبد و بلد های زبان دنیا خسرالدنیا ئ الاخره
Iran, Islamic Republic of
....