پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش شدید مقام کویتی به سخنان دختر صدام

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۲۰
کد مطلب: 755069
تعریف و تمجید های رغد صدام دختر دیکتاتور معدوم عراق از پدرش در گفتگو با شبکه سعودی العربیه، خشم کویتی ها را به دنبال داشت.
واکنش شدید مقام کویتی به سخنان دختر صدام
به گزارش جهان نيوز، به نقل از رای الیوم، تعریف و تمجید های رغد صدام دختر دیکتاتور معدوم عراق از پدرش در گفتگو با شبکه سعودی العربیه، خشم کویتی ها را به دنبال داشت.

اسامه الشاهین نماینده پارلمان کویت در واکنش به سخنان دختر دیکتاتور معدوم عراق گفت: رغد تلاش کرد که یک چهره انسان دوست از صدام ارائه دهد و وی را نسبت به عراقیها خیلی مهربان توصیف کند؛ اما برخورد وی با ملت خود و مخالفانش و نیز همسایگانش که کویت هم یکی از آنها بود خلاف آنرا ثابت می کند.

وی افزود: حتی محیط زیست و آب و هوا از دست جنایات صدام در امان نبود به طوری که وی بیش از ۷۰۰ چاه نفت را فقط در کویت به آتش کشید. 

این نماینده کویتی با اشاره به اینکه، شمار زیادی به دست صدام کشته و زخمی شده اند و صدام جنایتکار، میلیونها نفر را داغدار کرده است از سخنان رغد صدام به شدت خشمگین شد.

وی از دولت های عراق و کویت خواست که به سخنان دختر دیکتاتور معدوم عراق در اسرع وقت واکنش نشان دهند و آنرا محکوم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیاری از کشورهای عربی از جمله کویت،به خاطر حمایت مالی فراوان از صدام در جنگ تحمیلی که منجر به کشته و زخمی شدن میلیون ها نفر شد شریکند!.
Bulgaria
در طول زمان جای جلاد وقربانی عوض میشود .
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
لابد قصد کرده اند حکومت صدام را دوباره در عراق احیا کنند و کسانی را روی کار بیاورند که با کارهای صدام موافق و همنظر هستند و دوست دارند سیاست صدام را پیاده کنند که خود را در عراق حاکم حقیقی میدانند....!!!!