جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بررسی شکایت یک نماینده از رئیس جمهور

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 755063
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از بررسی شکایت یک نماینده از رئیس جمهور در کمیسیون خبر داد.
بررسی شکایت یک نماینده از رئیس جمهور
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن نورزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح شکایت حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از رئیس جمهور در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این شکایت به دنبال نقض اصل 77 قانون اساسی مبنی بر تصویب همه مقاوله‌نامه‌ها در مجلس در مورد سند 2030 مطرح شده بود که پس از ارائه توضیحات معاون پارلمانی رئیس جمهور به کمیسیون، کمیسیون از پاسخ وی قانع نشد و رأی به محکومیت آقای رئیس جمهور در این باره داد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین سوالاتی نیز در مورد  علت تخصیص بودجه به سند 2030 در لایحه بودجه 1400 و نیز عدم معرفی وزرای پیشنهاد‌ی برای تعدادی از وزارتخانه‌ها در سقف زمانی سه ماهه مطرح شد که حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ گفت که اشتباه صورت گرفته و نماینده شاهین‌شهر از پاسخ‌های وی قانع شد.

نورزی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز طرح اعتبار اسناد قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارسال شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *