پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ارزش پالایشی یکم ۲۸ بهمن ۹۹

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 755045
صندوق پالایش یکم، امروز را هم سرخ پوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با افت ۴ درصدی به ۹ هزار و ۲۲۱ تومان کاهش یافت.
ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟
به گزارش جهان نيوز، امروز تمام نماد‌های صندوق پالایش یکم طبق روال چند روز‌ معاملاتی گذشته سرخ پوش بودند و با کاهش قیمت همراه شدند، در مجموع تاکنون حدود ۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۱.۷۵ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۷۳ افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۳۶ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۴۱ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۲۸ بهمن ماه ۹۹
امروز سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۲۲۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۲۲۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *