جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

خبری از فاصله‌گذاری در مترو و اتوبوس‌ها نیست

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 755038
عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی گفت:‌در حال حاضر فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس و واگن‌های مترو را شاهد نیستیم و باید فکری عاجل در مورد این مسأله داشت.
خبری از فاصله‌گذاری در مترو و اتوبوس‌ها نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره وضعیت مترو و اتوبوس‌ها در پایتخت در شرایط کرونا، اظهار داشت: در حال حاضر به هیچ عنوان شاهد فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس‌های پایتخت نیستیم و باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکل انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد وارد پیک چهارم شیوع کرونا شویم بنابر این باید احتیاط‌ها و پیشگیری‌ها مورد توجه قرار گیرد که شاهد بروز و شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل عمومی بیش از این نباشیم.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: احتمال ورود کشور به پیک چهارم کرونا وجود دارد و این در حالی است که اصلا شاهد فاصله‌گذاری در حمل و نقل عمومی نیستیم.

نظری در ادامه به موضوع مناسب‌سازی و احداث مسیرهای دوچرخه اشاره کرد و گفت:‌متأسفانه با وجود اینکه اتفاقات خوبی در مدیریت شهری انجام گرفت ولی به دلیل ناهماهنگی‌ها بین مناطق و ستاد موانعی برای تردد ایجاد شده است. 

وی در مورد مناسب‌سازی مسیرها و معابر برای نابینایان گفت: این مشکلات در محدوده‌های مرکزی پایتخت بیشتر است و باید مورد توجه باشد.
برچسب ها: مترو اتوبوس کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم در ادارات و بانکها و مترو و اتوبوس و .......
کل کشور درگیر تراکم جمعیتی وخروج از حداقل های کنترلی شده است لطفا جای منع تردد شبانه که پوچ وبی محتواست قرنطینه ها ومحدودیت ها را برگردانید