کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ مشکوک دختر ورزشکار بررسی می‌شود

28 بهمن 1399 ساعت 8:29

پرونده دختر ورزشکاری که پس از آزار به دست پسرعمه‌اش به کام مرگ رفته از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از جوان، سال گذشته زن میانسالی به اداره پلیس رفت و از مردی به نام سیاوش به اتهام نقش داشتن در مرگ دخترش شکایت کرد. او گفت: «دخترم لیلا ورزشکار بود و چند مدال مسابقات داشت. لیلا چند ماه قبل فوت شد و پزشکان علت فوتش را ایست قلبی اعلام کردند، اما این موضوع برایمان باور پذیر نبود تا اینکه چند روز قبل که وسایل اتاقش را جمع‌آوری می‌کردم دست نوشته‌ای پیدا کردم که با خواندن آن شوکه شدم. او در آن نامه نوشته بود از طرف پسر عمه‌اش مورد آزار قرارگرفته‌است، اما به خاطر حفظ آبروی خودش و خانواده در این مورد با کسی صحبتی نکرده‌بود. لیلا این موضوع را آنقدر تحمل کرد تا اینکه در سکوت و تنهایی دست به خودکشی زد و به کام مرگ رفت.» زن میانسال در حالیکه به شدت اشک می‌ریخت، گفت: «لیلا در نامه نوشته بود مادرو خواهر سیاوش از این موضوع باخبر هستند. حالا از آن‌ها شکایت دارم و می‌خواهم مجازات شوند.»


با طرح این شکایت پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا اینکه با دستور قضات دادگاه مرد جوان بازداشت شد. او از سوی هیئت قضایی مورد تحقیق قرار گرفت، اما جرمش را انکار کرد و گفت: «نمی‌دانم چرا دختر دایی‌ام در نامه چنین موضوعی را مطرح کرده است. باور کنید هرگز او را آزار نداده ام و بی‌گناهم.»

با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد دختر جوان قبل از خودکشی مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود. با اعلام این گزارشات از سوی پزشکی قانونی، تحقیقات بیشتر از سوی هیئت قضایی دادگاه ادامه دارد.


کد مطلب: 754942

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/754942/مرگ-مشکوک-دختر-ورزشکار-بررسی-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com