جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

اراضی اشغالی بهشت همجنس‌گرایان می‎شود

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 754926
بنی گانتس که در شرایط کنونی مسئولیت وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی را نیز برعهده دارد از تلاش برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان خبر داد.
اراضی اشغالی بهشت همجنس‌گرایان می‎شود
به گزارش جهان نيوز، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه گزارش داد: بنی گانتس رئیس حزب آبی سفید که مسئولیت وزارت دادگستری را نیز برعهده دارد در تلاش برای قانونی کردن ازدواج همنجس‌گرایان در اسرائیل (اراضی اشغالی) است.

گانتس در راستای تصویب این قانون هفته گذشته نشستی را با مقامات ارشد این وزارتخانه و «آویخای مندلبلیت» مشاور حقوقی کابینه برگزار کرده است.

براین اساس گانتس در تلاش است برخلاف برخی قانون مصوب گذشته، مشکل قانونی ازدواج همجنس‌گرایان را برطرف کند.

گانتس در این باره گفته است: ما در تلاش هستیم برای کسانی که خواهان ثبت ازدواج خود در دفاتر خاخام‌ها نیستند، یک راه‌حل مطرح کنیم که بتوانند به طور قانونی ازدواج کنند.

در همین رابطه یک مقام ارشد حزب آبی سفید ابراز امیدواری کرده که نتانیاهو با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات، مانع تصویب این قانون نشود.

گفتنی است احزاب صهیونیستی با توجه به نزدیک بودن انتخابات کنست، تلاش دارند تا قبل از برگزاری این انتخابات در ماه مارس آینده از هرگونه دستاویزی برای پیروزی استفاده کنند.

براین اساس به نظر می‌رسد بنی گانتس با فراهم دیدن شرایط و همچنین جمعیت بالای همجنس‌گرایان در اراضی اشغالی، از آرای آنها برای پیروزی در انتخابات استفاده کند.

البته رژیم صهیونیستی با توجه به عدم ایجاد مانع برای فعالیت همجنس‌گرایان در شرایط کنونی نیز یکی از بهترین اماکن برای زیست آنها محسوب می‎شود اما در صورت تصویب این قانون شاید به بهشت همجنس‌‌گرایان نیز تبدیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
لطفآ کلمه ی زیبای بهشت را لوث نکنید....
Bulgaria
قوم لوطی دیگر وعذاب آسمانی دیگر در راه صهیونیستها
United Kingdom
عذاب سدوم و گمورا بر اسرائیل نازل خواهد شد!!!!