جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بسته سفر تور لحظه آخری جزیره زیبای کیش سفرهای گالیور

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 754853
بسته سفر تور لحظه آخری جزیره زیبای کیش سفرهای گالیور
جزیره کیش ، واقع در خلیج فارس و در نزدیکی جزیره قشم ، یکی از دوست داشتنی ترین جزایر مرجانی در سراسر جهان است و محبوب ترین تفریحگاه جزیره ای ایران است. از یک طرف ، اصلی ترین جاذبه های کیش سواحل با شکوه و صخره های مرجانی آن در آبهای شفاف است. بنابراین این جزیره به غواصی غواصان و مسافرانی که به دنبال سواحل آفتابی هستند به بهشت تبدیل می شود. از طرف دیگر ، میراث های تاریخی و فرهنگی هر ساله میلیون ها گردشگر را به این جزیره زرق و برق دار جذب می کند. علاوه بر این ، گردشگران خارجی برای بازدید از کیش تا 14 روز نیازی به دریافت ویزای ایران ندارند. سرانجام ، مراکز خرید مدرن ، رستوران ها ، هتل های کیش لوکس ، ورزش های آبی و سواحل زیبا از برجسته ترین نکات جالب توجه در جزیره کیش است. با ما همراه باشید تا مهمترین جاذبه های کیش و جزئیات آنها مانند ساعات کار و هزینه های ورودی را به شما جهت رزرو یک تور کیش مناسب معرفی کنیم.

شهر زیرزمینی کاریز ، یکی از نقاط دیدنی کیش و تور جزیره کیش است که باید از آن دیدن کنید. این شهر مربوط به حدود 2500 سال پیش است و برای تأمین آب ساکنان جزیره مورد استفاده قرار می گرفت. این مجموعه وسیع تونل 10 هزار متر مربعی در عمق شانزده متر به موزه ای دیدنی تبدیل شده است. قابل ذکر است ، ویژگی برجسته ای که کاریز کیش را بسیار منحصر به فرد می کند ، قرار گرفتن در یک زمین مرجانی است. بر این اساس ، دیوارها و سقف با فسیل های موجودات دریایی میلیون ساله پوشانده شده است. علاوه بر این ، آب و هوای بسیار سردتر از آب و هوای جزیره است.
کشتی یونان یک کشتی باری قدیمی است که در سال 1943 ساخته شده و 136 متر ابعاد دارد. این کشتی در سال 1966 در ساحل جزیره کیش به زمین نشست. این روزها کشتی یونان یکی از جاذبه های قابل توجه کیش است. به ویژه ، منظره غروب آن هنگام عصر گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند.

شهر باستانی حریره با بیش از 800 سال قدمت و مساحت 120 هکتار ، یکی از میراث ملی ایران است و باید از جاذبه های کیش که باید از آنها بازدید کرد. همچنین تماشای طلوع و غروب خورشید یکی از جاذبه های این مکان تاریخی است.

اسکله بزرگ تفریحی کیش ، به طول 437 متر و عرض 18 متر ، با سازه ای چوبی در سواحل خلیج فارس احداث شده است. و یکی از جاذبه های محبوب کیش است. بر این اساس ، امکانات مختلفی مانند کلوپ بولینگ ، سینمای 4 بعدی ، کلوپ تفریحی دریایی ، کافه ها و رستوران ها در این اسکله وجود دارد. همچنین ، می توانید از مشاهده ، دریا ، غروب آفتاب ، لاک پشت ، دلفین ، پرندگان دریایی و حتی ماهیگیری در این سایت لذت ببرید. علاوه بر این ، در نزدیکی اسکله یک مسیر دوچرخه سواری وجود دارد ، جایی که می توانید دوچرخه اجاره کنید و از دوچرخه سواری در جزیره لذت ببرید.

مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش که در مساحتی حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است ، یکی از محبوب ترین جاذبه های کیش است. این مجموعه تفریحی از بخشهای مختلفی مانند باغ پرندگان ، تونل خزندگان و آکواریوم آب شور تشکیل شده است ، اما زیباترین قسمت آن دلفیناریوم است. بر این اساس ، در دلفیناریوم کیش می توانید گونه های مختلف پستانداران دریایی از جمله دلفین ها ، شیرهای دریایی و پنگوئن ها را تماشا کنید. علاوه بر این ، باغ موجود در این مجموعه انواع مختلفی از گیاهان مانند اقاقیا ، درختان لورا ، درختان نخل و کاکتوس را ارائه می دهد.

پارک پرندگان (باغ پرندگان) کیش یکی از زیباترین جاذبه های کیش است که در پارک دلفین واقع شده است. این باغ پرندگان 3 هکتاری دارای دو قسمت مجزا است که مناسب نگهداری پرندگان است. بر این اساس ، حدود 60 گونه پرنده از آسیا ، آفریقا و آمریکا در این باغ نگهداری می شود.

هتل های جزیره کیش - قیمت ارزان هتل و تخفیف هتل
اکنون که بلیط پرواز خود را به جزیره کیش رزرو کرده اید ، می دانیم که مشتاقانه جستجو و رزرو هتل مورد علاقه خود را در جزیره کیش با بهترین قیمت رزرو می کنید! سفرهای گالیور با بهترین انتخاب از محل اقامت در هتل و نرخ شبانه در جزیره کیش ، جستجوی پویاتر ، سریع ، راحت و جامع را به شما ارائه می دهد. چه در اقامت در مرکز شهر پر جنب و جوش و چه در نزدیکترین هتل کیش به جاذبه های گردشگری تفریحی محبوب ترجیح دهید ، سفرهای گالیور بر اساس نیازهای شما گزینه های متنوعی برای اقامت در اختیار شما قرار می دهد. فقط با چند مرحله ساده ، می توانید سریع ، بدون دردسر و بدون مشکل ، محل اقامت خود را جستجو ، مقایسه و رزرو کنید. از همه مهمتر ، خدمات جستجو و مقایسه قیمت  تور کیش و رزرو هتل کیش سفرهای گالیور برای شما کاملاً رایگان است!

هتل 5 ستاره شایگان کیش در بهترین قسمت از جزیره زیبا کیش واقع شده است. این هتل 6 طبقه دارای 140 اتاق ، سوئیت ، ویلا لوکس و آپارتمان ویژه با امکانات رفاهی متنوع است. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها ، دریا ، اماکن تفریحی و گردشگری ، هتل شایگان کیش را به انتخاب اول گردشگران جزیره کیش تبدیل کرده است. میهمانان در طول اقامت خود در هتل شایگان از مهمان نوازی ایرانی و صبحانه رایگان لذت می برند. هتل شایگان توسط سفرهای گالیور به میهمانانی که به دنبال اقامت لوکس در کیش هستند پیشنهاد می شود. علاوه بر هتل شایگان کیش هتل میراژ کیش هتل شایان کیش هتل مارینا پارک کیش و هتل ایران کیش از بهترین هتل های پنج ستاره کیش هست.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *