پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 754849
تا به حال در مقالات گوناگونی با انواع سیم و کابل و تنوع آنها آشنا شده اید و بارها تعاریف و تفاوت های سیم و کابل را بررسی کرده اید. بعد از کسب تمامی این اطلاعات سوالی که ذهن افراد و مشتریان را درگیر می کند این است که سیم و کابل را از کجا بخریم ؟! در گذشته برای خرید سیم و کابل مورد نظرتان حتما باید به فروشگاه های سیم و کابل در بازار مراجعه می کردید و محصول مورد نظرتان را خریداری می کردید ولی این روزها دیگر نیازی به این کار نیست و تنها کافی است شما با یک سرچ ساده لیستی از تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی را ببینید تا بتوانید سیم یا کابل مورد نظرتان را در هر اندازه ای و با هر برندی به صورت آنلاین خریداری نمایید.

انتخاب درست و خرید سیم و کابل یکی از تخصصی ترین کارهایی است که حتما قبل از آن شما باید اطلاعات لازم از نوع محصول و کاربرد آن را داشته باشید تا بتوانید به درستی سیم یا کابل مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور مثال سطح مقطع، نوع پوشش، آمپر مصرفی، دمای کارکرد، استانداردهای روز دنیا، قابلیت انعطاف یا عدم انعطاف و غیره همه از مواردی هستند که در خرید سیم و کابل باید مد نظر قرار گیرند. البته یکی از مواردی که همواره در خرید هر محصولی مورد توجه قرار می گیرد قیمت آن است ولی باید توجه داشته باشید که خرید محصول با کیفیت را فدای محصول ارزان قیمت نکنید. قیمت سیم و کابل بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که یکی از اصلی ترین آنها شرکت سازنده سیم و کابل می باشد.
 

سیم و کابل را از کجا بخریم ؟
در فروشگاه اینترنتی لایت هوم که از شرکت های پیشرو در فروش آنلاین سیم و کابل می باشد شما می توانید تمامی برندهای سیم و کابل معتبر موجود در بازار را مشاهده کرده، در رابطه با محصولات هر برند اطلاعات لازم را کسب نمایید و در نهایت سیم و کابل مورد نظرتان را با مشاهده عکس، اطلاعات و توضیحات دقیق به صورت آنلاین خریداری نمایید.

در فروشگاه اینترنتی لایت هوم تمامی محصولات سیم و کابل برندهای مختلف قرار داده شده است و همچنین سیم ها و کابل ها بر اساس ویژگی های مختلف مثل سطح مقطع، نوع پوشش سیم و کابل، کاربرد سیم یا کابل، برند و سایر ویژگی های اصلی از هم تفکیک شده اند و این امکان را به شما می دهند تا محصول موردنظرتان را با کمک فیلترهای مختلف انتخاب کرده و نسبت به خرید آنلاین آنها اقدام نمایید.
دقت کنید که در زمان خرید سیم و کابل شما نیاز دارید محصول خود را به صورت متری تهیه نمایید و یا کلاف های 100 متری که در لایت هوم محصولات هر برند متناسب با نوع فروش آن شرکت یا به صورت متری و یا قرقره ای مشخص شده اند و تنها کافی است شما در صفحه مرتبط با هر محصول این اطلاعات برای خرید دریافت نمایید.
 

شرکت های تولید کننده سیم و کابل کدامند ؟
کارخانه های مختلفی اقدام به تولید سیم و کابل در مدل های مختلفی نموده اند البته نمی توان تمامی این شرکت ها را به تفکیک بررسی کرد زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است ولی ما در اینجا قصد داریم تعدادی از برترین برندهای سیم و کابل را بررسی کنیم تا شما در زمان خرید بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

سیم و کابل افشار نژاد خراسان
یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده سیم و کابل می باشد که محصولاتش بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و از کیفیت بالایی نسبت به برندهای دیگر برخوردار است. البته قیمت محصولات سیم و کابل افشار نژاد خراسان نیز در بعضی سیم و کابل ها ممکن است بالاتر از بقیه برندها باشد.


سیم و کابل همدان
سیم و کابل همدان یکی از پر محصول ترین شرکت های تولیدی سیم و کابل می باشد که از ماشین آلات به روز و جدید استفاده کرده و محصولاتش دارای تمامی استانداردهای جهانی می باشد.

سیم و کابل البرز
شرکتی که فعالیت خود را با تولید انواع سیم افشان شروع کرده است و امروزه اقدام به تولید انواع کابل های افشان، نیمه افشان، مفتولی، شیلددار و کواکسیال نموده است. محصولات سیم و کابل البرز لینکو از تنوع بالایی برخوردارند. در ادامه به معرفی تیتروار شرکت های مختلف سیم و کابل ایرانی می پردازیم :
 
  • سیم و کابل سیمیا
    سیم و کابل سیمند
    سیم و کابل ابهر
    سیم و کابل زرکابل
    سیم و کابل کرمان و کاویان
    سیم و کابل کات کابل
    سیم و کابل دماوند
    سیم و کابل سیمکو
    سیم و کابل رسانا
در زمان انتخاب هر سیم و کابل به این نکته توجه نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و تمامی استانداردهای مختلف را داشته باشند زیرا قرار است سیم کشی اصلی یک ساختمان با این تجهیزات صورت گیرد و به همین دلیل باید توجه نمایید که قابلیت تعویض یا تعمیر در دفعات زیاد وجود ندارد پس محصول را باید از ابتدا به درستی انتخاب نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *