پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جزئیات طرح الزامات توزیع سوخت و CNG در کشور

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 754797
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کلیات طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG در کشور در جلسه امروز این کمیسیون تصویب شد.
جزئیات طرح الزامات توزیع سوخت و CNG در کشور
به گزارش جهان نيوز، مالک شریعتی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی، اظهار داشت: در این جلسه طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین کلیات آن به تصویب رسید و قرار بر این شد که جزئیات این طرح با اعمال نظر کمیته نفت کمیسیون انرژی بررسی شود.

وی بیان کرد: همچنین لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق به عنوان کمیسیون فرعی در جلسه امروز کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت افت فشار میدان پارس جنوبی با حضور نماینده ای از شرکت نفت و گاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سناریوهای مختلف برای جبران این افت فشار در سال‌های آینده تحلیل و بررسی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: احداث خطوط لوله موازی که بتوانند با کاهش قطر لوله‌ها و انتقال از طریق خطوط موازی، افت فشار را جبران کنند یا تعبیه کمپرسورهای دریایی برای جبران فشار مورد نیاز از سناریوهای مطرح شده است که گزارش تفصیلی آن باید در جلسات بعدی ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان وزارت نفت در حال برنامه ریزی برای جبران این افت فشار هستند تا در سال‌های آینده با مشکل کمبود گاز مواجه نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *