کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر سلامی:

هیچ صحنه‌ای برای سپاه بن‌بست ندارد

25 بهمن 1399 ساعت 17:05

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هیچ صحنه‌ای برای سپاه بن‌بست ندارد، گفت: هنر سپاه شکستن قدرت‌های استکباری است.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از سپاه‌نیوز، همزمان با ایام سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان نیروها، سپاه های استانی و سازمان حفاظت اطلاعات سپاه رسالت اصلی انقلاب اسلامی را وراثت مستضعفان، غلبه آنها بر مستکبران و تشکیل حاکمیت الهی روی زمین عنوان و اظهار کرد: به دلیل افق بلند وآرمان های انقلاب اسلامی که حاکمیت مستضعفان و محو استکبار  را در خود داشت  قدرت‌های عالم تمام جبروت و شوکت شیطانی خود را به کار گرفتند تا از ظهور این قدرت جدید و  الگو و مدل الهام بخش جلوگیری کنند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران را تجلی نور الهی بر زمین و طلوع مجددی از خورشید اسلام توصیف و تصریح کرد: فرازهای سختی را پشت سر گذاشته ایم؛ از گردنه های سختی عبور کرده‌ایم که تمامی آنها در نابرابر ترین شکل توازن قدرت اتفاق افتاده و تا این لحظه به اذن خداوند توام با پیروزی برای ما بوده است.

سرلشکر سلامی عملیات پرافتخار و پیروزمند والفجر 8 را از افتخارات و ابتکارات مهم سپاه  در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در این عملیات پیچیده و راهبردی  حماسه ای بی نظیر در تاریخ نبردهای عالم رقم خورد که نمونه و مصداق روشنی از وعده نصرت الهی بر مومنان و مجاهدان راه خدا بود.

وی افزود: باوجود آماده سازی ‌های زمین و تسلط بصری دشمن بر گستره جبهه ای که قرار بود عملیات از آن آغاز شود، اما به دلیل نقشی که حفاظت اطلاعات در موفقیت آن عملیات داشت و  حفاظت اطلاعات و  تدابیر و خلاقیت فرماندهان و رعایت آن توسط همه رزمندگان توانستند دشمن را کاملاً غافلگیر کنند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه سپاه  در آفرینش پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ممتاز و برجسته ای ایفا کرده است،گفت: آنچه در این گردنه های سخت، یاری گرسپاه بوده تا بتواند بر دشمنان بزرگ  غلبه کند و نه تنها راه های غلبه آنها را به اذن الهی ببندد بلکه راه‌های غلبه بر آنان را مفتوح  کند، دمیدن روح الهی اسلام و ایمان بر قلب پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه  با تاکید بر اینکه هیچ صحنه ای برای سپاه بن بست ندارد، گفت:  هنر سپاه شکستن قدرت های استکباری است. سپاه در دامنه قله ای است که از آن قله ولی فقیه با تدابیر نورانی خود چشمه های حکمت را جاری می کند و فرمولهای غلبه را می آموزاند، با این منطق سپاه  در هیچ صحنه ای شکست نمیخورد.

وی افزود: جنگ های  بزرگ ما باقی است ؛ دشمن همچنان وجود دارد و هرچند پژمرده شده است اما هنوز خطرناک بوده و  نمی خواهد شکست را بپذیرد و سپاه همچنان باید در مرکز این میدان بدرخشد و صیانت از  عناصر اصیل شکل دهنده سپاه رسالت خطیر حفاظت اطلاعات به عنوان مقوم روح و معنای سپاه است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه سپاه خود را خادم ملت ایران می داند و پیشگام برای رفع مشکلات مردم است، گفت: مردم عزیز ما نیزدر  تمام صحنه‌های سخت سپاه را تنها نگذاشتند؛ از همدلی و حضور ایثارگرانه در سالهای ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس تا بدرقه فرمانده دلاور سپاه و سردار دلهای ملت ایران این همدلی و همراهی به وضوح به چشم می خورد و مادامی که ارتباط سپاه ، مردم و امام امت برقرار است هیچ قدرتی قادر نیست ما را شکست دهد.

فرمانده کل سپاه در پایان اطلاعات را حیاتی ترین سرمایه  نهاد قدرتمندی مانند سپاه توصیف و با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های فرماندهان و کارکنان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و تصریح کرد: دشمن نباید کرانه‌های قدرت ما را ببیند ؛ ابهام سازی برای دشمن بخشی از قدرت ما است. اگر امروز  قدرت نیروهای هوافضا، دریایی و زمینی ما دست نخورده باقی مانده و دشمن نمیتواند اجزا و ارکان و گسترش این قدرت را ببیند ،محصول این است که بین فرماندهی، حفاظت و تک‌تک پاسداران عزم و اراده جدی در صیانت از سپاه  وجود دارد؛ هر چند گاهی برای ایجاد بازدارندگی و دقیق کردن محاسبات دشمن در رزمایش‌ها یا مصاحبه ها  بخش هایی از قدرت مان را نشان می دهیم.


کد مطلب: 754681

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/754681/هیچ-صحنه-ای-سپاه-بن-بست-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com