جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

استقبال اسرائیل از موضع برجامی بایدن

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 754496
موضع طلبکارانه دولت بایدن نسبت به ایران با استقبال صهیونیست‌ها مواجه شد.
استقبال اسرائیل از موضع برجامی بایدن
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: نشریه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل با استقبال از سخنان بایدن نوشت: جو بایدن ریاست جمهوری ایالات متحده در گفتگو با سی.بی.سی گفت پیش از آنکه ایران برنامه غنی‌سازی اورانیوم خود را متوقف کند، دولت وی با رفع تحریم‌ها موافقت نخواهد کرد، ایران می‌بایست گام اول را در از سرگیری رعایت تعهدات خود طبق قرارداد هسته‌ای بردارد.

در این مصاحبه که غروب یکشنبه پخش خواهد شد، بایدن در پاسخ به این سؤال که آیا به تقاضای ایران در رفع تحریم پیش از آغاز مذاکرات تن خواهد داد، گفت «نه.».

در پرسش‌های بعدی، باز با اصرار از بایدن پرسیده شد آیا ایران ناچار خواهد بود اول غنی‌سازی را متوقف سازد، و او سر را به علامت پاسخ مثبت پایین آورد.

«گیلاد اردان» سفیر اسرائیل در آمریکا، در گفتگو با کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل، از پاسخ بایدن تقدیر کرد و گفت «به گمان من، این نشانه ای بسیار بسیار مثبت است».

سفیر اسرائیل از دولت بایدن خواست امتیازات حاصل از تحریم‌های ترامپ را از دست ندهد.اردان گفت در هفته‌های آینده، مذاکراتی میان شوراهای امنیت ملی اسرائیل و آمریکا برگزار خواهد شد و ما مسیر مشترکی برای گام‌های آتی خواهیم یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همواره دولتهای آمریکا در صدد راضی کردن اسرائیل هستند. بدون استثنا....