جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

نمکی: در آینده صادرکننده واکسن کرونا می‌شویم

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 754489
وزیر بهداشت از راه اندازی 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آینده در کشور خبر دادو گفت:دو تا سه ماه آینده ایران یکی از قطب های بسیار مهم واکسن کرونا در منطقه و صادر کننده این واکسن در جهان خواهد بود.
نمکی: در آینده صادرکننده واکسن کرونا می‌شویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در مراسم بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور با اشاره به وضعیت کرونا، بیان داشت:در این باتلاق سهمگین کرونا توانستیم حداقل 2500 تخت آی سی یو و صدها تخت در کشور راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم هیچ بیماری پشت در بیمارستان سرگردان نباشد، گفت: تولیدات بسیار زیادی در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی داشته ایم.

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای این وزارتخانه در ایجاد مراکز درمانی متعدد در کشور، خاطرنشان کرد: امسال به عنوان اولین سال قبل و بعد ازانقلاب 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت می‌افزاییم و تعداد زیادی خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت هم به بهره برداری می‌رسد.

نمکی با بیان اینکه شهرهای قدس،ملارد، شهریار و اسلامشهر حتی یک تخت بیمارستانی نیز نداشتند، تصریح کرد: تا آخر سالجاری حدود 2 هزار تخت در حاشیه تهران راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به راه اندازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در هر هفته در نقاط مختلف کشور، ابراز داشت: 1400 پروژه بهداشتی و درمانی تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وزیر بهداشت تاکید کرد: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب‌های بسیار مهم واکسن سازی کرونا در منطقه خواهد شد و یکی از صادر کنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با آنتی ژن چینی ،تولید واکسن خیلی چیز مهمی نیست در واقع ما فقط شیشه و برچسب روی واکسن را تولید میکنیم. ...