جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹۳
وزیر اطلاعات:

می‌گویند من گفتم کار اطلاعاتی بلد نیستم و روحانی گفته به حضرت فاطمه توسل کن/ من سوابق گسترده‌ای در حوزه امنیتی دارم/ می‌گویند موفقیت‌های وزارت اطلاعات ربطی به وزیر ندارد/ راننده است که اتوبوس را از مسیر پرپیچ و خم عبور می‌دهد/ دو میلیون متر مربع کار عمرانی در وزارت انجام دادیم

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 754260
وزیر اطلاعات در برنامه گفتگوی ویژه خبری اظهار داشت: سرویس‌هایی جاسوسی به صورت یک اتحادیه دست به دست هم دادن و علیه کشور ما هماهنگ همکاری می‌کنند.
می‌گویند من گفتم کار اطلاعاتی بلد نیستم/ من سوابق گسترده‌ امنیتی دارم/ می‌گویند موفقیت‌های وزارت اطلاعات ربطی به وزیر ندارد/ راننده است که اتوبوس را از مسیر پرپیچ و خم عبور می‌دهد/ دو میلیون متر مربع کار عمرانی در وزارت انجام دادیم +فیلم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در گفتگوی ویژه خبری گفت: آمریکا راهی جز برداشتن تحریم‌ها ندارد. آنها باید تحریم‌ها را بردارند و به برجام برگردند و به تعهداتشان عمل کنند. آنها باید خسارت ما را پرداخت کنند. جنگ اقتصادی تمام عیار را که بر علیه ملت ایران راه انداختند و هزینه‌های بسیاری را به وجود آوردند که باید این خسارت را پرداخت کنند؛ البته جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های درستی که اتخاذ کرد توانست اثر این تحریم‌ها را خنثی کند.

وی در ادامه با اشاره به همراهی و جانفشانی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: مردم ما در همه صحنه‌ها با ما همراه بودند و ظلم است که ما انرژی که باید برای حل مشکلات آنها به کار بگیریم را برای دعوا با همدیگر استفاده کنیم.

وزیر اطلاعات صنعتگران را سربازان عرصه جنگ اقتصادی دانست و گفت: ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم که در جنگ اقتصادی دشمنان و با وجود همه سختی‌ها چرخ صنعت کشور را در حال چرخش نگه داشتند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در یک شرایط ویژه قرار داریم و انتخابات پیش روی ماست. اگر بخواهیم دولت را مورد انتقادهای بی‌مورد قرار دهیم و مطالب خلاف واقع را مطرح کنیم، درست نیست. دشمن هر حمله‌ای کند طبیعت ذاتی اوست اما داخلی‌ها نباید حملات غیر واقعی به دولت داشته باشند. ما از انتقاد استقبال می‌کنیم اما حمله انتقاد نیست. اما نباید انصاف را در انتقاد از دست بدهیم.

حجت‌الاسلام علوی گفت: مردم اگر تحریم‌ها و فشارها را و نتایجی که داشته را نتیجه سیاست‌های دشمنان بدانند در مقابل این مشکلات مقاومت می‌کنند، اما اگر با حمله به دولت بخواهیم این مسائل را نتیجه ناکارآمدی دولت بدانیم این مقاومت پایین می‌آید و ممکن است مشکلات امنیتی برای کشور به وجود بیاید. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و سربازان یک فرمانده هستیم و باید به سمت جبهه دشمن حرکت کنیم.

وزیر اطلاعات در خصوص نگرانی آنهایی که در خصوص تحرکات داعش و گروه‌های تروریستی در نزدیکی مرز وجود دارد، گفت: اگر چه داعش و حکومت داعش تمام شده اما حمایت کشورهای بیگانه از گروه‌های تروریستی پایان نیافته و آن‌ها به تجهیز گروه‌های تروریستی می‌پردازند.

درباره «علوی» بیشتر بخوانید:
از بغض دولت، کارهای تمام شده را به نام پیمانکار تمام می کنند
حاشیه‌هایی که حول وزیر اطلاعات در گردش است
سخنان عجیب وزیر اطلاعات درباره عدم برخورد با متخلفان اقتصادی

روایت وزیر اطلاعات از قیمت پایین گوشت در دولت روحانی
چرا علوی می‌خواهد، وزارت اطلاعات را ضعیف نشان بدهد؟!

۵ روز قبل از ترور شهید فخری زاده مکان ترور را می‌دانستیم
حجت‌الاسلام علوی با اشاره به انهدام صدها گروه تروریستی در چند سال اخیر گفت: ما توانستیم بسیاری از این گروه‌های تروریستی را به خوبی و به موقع شناسایی و آنها را مورد ضربه قرار دهیم. خوشبختانه مردم نیز نقش وزارت اطلاعات را به خوبی می‌شناسند و در این مسیر به ما کمک بسیاری می‌کنند.

وی در ادامه به حجمه ها به وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: متأسفانه بیشترین هجمه‌ها در این مدت از خودی‌ها به وزارت اطلاعات بوده و تنها دو ساعت بعد از شهادت شهید فخری زاده شروع کردند به تخریب وزارت اطلاعات اما بعد از اینکه ما اطلاعاتمان را اعلام کردیم که دو ماه قبل به آنها گفته بودیم که دشمنان در این منطقه کار اطلاعاتی انجام داده‌اند و می‌خواهند عملیات انجام دهند اما باز برخی شروع به انتقاد کردند که چرا وزارت اطلاعات محل و زمان اقدام تروریستی می‌دانستند و جلوی این حرکت را نگرفتند. ما کی گفتیم چه زمانی این کار تروریستی انجام می‌شود. ما فقط تنها به آنها اعلام کردیم که چه محل‌هایی مورد هدف آنها برای انجام عملیات شأن هست. ۵ روز قبل از ترور شهید فخری زاده مکان ترور را می‌دانستیم. فردی که امکانات ترور را فراهم کرده بود از اعضای نیروهای مسلح بود بخاطر همین نتوانستیم جلوی ترور را بگیریم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه متأسفانه حرف‌های ما را تحریف می‌کنند و بر اساس همان تحریفات، تحلیل ارائه می‌دهند، گفت: متأسفانه برخی با تحریف گفته‌ها و سخنان ما شروع به تحقیق و تحلیل‌های نادرست می‌کنند. گفتند که علوی به آقای روحانی گفته است که کار اطلاعاتی بلد نیست و گفته به مادرت حضرت فاطمه توسل کن و مسئولیت را قبول کن، من سوابق گسترده‌ای در حوزه امنیتی دارم آقای روحانی با توجه به شناختی که از من و سابقه من داشتند، مسئولیت را به من پیشنهاد داد.

حجت‌الاسلام علوی گفت: امروز اقدامات وزارت اطلاعات با یک مدیریت و برنامه‌ریزی قوی انجام می‌شود، اما برخی همچنان به انتقاد می‌پردازند و می‌گویند این موفقیت‌های وزارت اطلاعات ربطی به وزیر ندارد چگونه است که یک اتوبوس از مسیر پر پیچ و خمی عبور می‌کند اما راننده نقشی در این مهم ندارد.

وی در ادامه به کارهای رفاهی و خدماتی انجام شده در دوران مدیریت خود اشاره کرد و گفت: ما بیش از دو میلیون متر مربع کار عمرانی انجام دادیم. در حوزه رفاهی توانستیم مسکن سازمانی را برای کارکنان وزارت راه اندازی کنیم که تا پیش از آن وجود نداشت همچنین دانشکده وزارت را با ۲۰۰ دانشجو تحویل گرفتیم و امروز دانشگاهی با چندین هزار دانشجو داریم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: ما با حرکت اطلاعاتی قوی توانستیم سرکرده گروه تروریستی که اقدامات تروریستی علیه ملت ما در فارس و برخی استان‌ها انجام داده بودند را به کشور برگردانیم. همچنین با دلالان ارز و قاچاقچیان دارو مقابله کنیم و آنها را زیر ضربه ببریم. همچنین جاسوسان با سابقه ۱۰_ ۱۵ سال را در مراکز حساس شناسایی و دستگیر کنیم.

وی در خصوص تبلیغات برای جذب نیروی از داخل کشور ما برای سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه گفت: سرویس‌هایی جاسوسی به صورت یک اتحادیه دست به دست هم دادن و علیه کشور ما هماهنگ همکاری می‌کنند. آنها با انگیزه و با تمام تلاش علیه ما اقدام می‌کنند و از طریق فضای مجازی و سایر روش‌ها به دنبال فعالان عرصه علمی، فرهنگی و اقتصادی هستند تا با پوشش همان عرصه با این افراد ارتباط برقرار کرده تا این افراد را در دام خود بیندازند.

بازخوانی/ فیلم نحوه انتصاب علوی برای وزارت اطلاعات
https://jahannews.com/vdcb0abzgrhbs5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0abzgrhbs5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Iran, Islamic Republic of
پس چرا جلوی آن را نگرفتید؟.
Iran, Islamic Republic of
کارشون تا همونجا بود..؟!!!
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که امنیت کشور را بی سر وصدا تامین مینمایند
Iran, Islamic Republic of
البته انتظار کار بیشتر از زحمتکشان وزارت داریم!
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر تمام حرفهای شما درست اما انتظار ما از مراجه امنیتی انتظامی نگهداری سرمایه هاست وگرنه صرف دانستن چیزی رو حل نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
درود خدا فقط بر سربازان گم نام امام زمان
Iran, Islamic Republic of
بله این که کاملا درسته اما باید رو به جلو باشیم و از آزمایش و خطا خصوصا در امور امنیتی دوری کنیم
Iran, Islamic Republic of
خب که چی ؟ وزیر که جزء سربازان گمنام نیست خیلی هم مشهوره
Iran, Islamic Republic of
کسی ادعا نکرده که میدونسته قراره شهید فخری زاده در این محل ودر این ساعت به شهادت برسه ، بله گفته اند اطلاعاتی وجود داشته که دشمن بدنبال عملیات در این منطقه است.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
کی جلوی چی را بگیره؟! .
Iran, Islamic Republic of
۵ روز قبل مکان ترور را میدانستید و دست رو دست گذاشتید ....؟!!
Iran, Islamic Republic of
مقصر حسن عباسی بود
Iran, Islamic Republic of
نفوذ داعش به ساختمان مجلس .حادثه اهواز از اشراف بر روی تروریست ها بود؟!
Iran, Islamic Republic of
در همه جای دنیا طبیعی است که از صدها طرح عملیات تروریستی ، یک درصد هم تروریست‌ها در کارشان موفق شوند ، مگر حملات 11 سپتامبر آمریکا با آنهمه سازمان اطلاعاتی چگونه صورت گرفت؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این امر در تمام کشورها حتی با قویترین نیروهای اطلاعاتی هم میفته پس مطلبت رو اصلاح کن
ناصر
Iran, Islamic Republic of
بالاخره از صد طرح ترور یکی دو تای آن هم قابل کنترل نیست. .
Iran, Islamic Republic of
این همه خنثی کردن اقدامات تروریستی نشانه تسلط بر کار نیست؟
Iran, Islamic Republic of
مردم هم همین را میگویند..
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
مشگل بزرگ مملکت ما امروز همین مطلب است ، انواع و اقسام پروژه های بزرگ اقتصادی افتتاح و اجرایی میشود امّا بیکاری جوانان بخصوص قشر تحصیل کرده ، مشکلات ازدواج جوانان ، مشکلات مسکن مستأجران ، اداره زندگی توسط سرپرستان خانوار ، و.... ..... مملکت در رنج و عذاب است .
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شما که درست میگی فقط من نمیدونم تو این فیلمه کیه میگه روحانی اسم فاطمه زهرا رو اورد من تکون خوردم و گفتم باشه
Iran, Islamic Republic of
آگه کمترین شناختی از شخصیت متواضع حاج آقا داشته باشید ، تایید خواهید کرد که حرفها از سر تواضع زده شده است.
Iran, Islamic Republic of
تواضع بدرد اینجا در کنار اقتدار بدرد میخوره
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....!!
Iran, Islamic Republic of
خودشون گفتند سابقه من نقاشی است ! حالا یادشون رفته ؟!
شما که میدونستی میخوان ترور کنند می رفتی اونجا را چند روز کنترل می کردی!؟
باز هم می گوییم وزارت اطلاعات باید به خارج از دولت منتقل شود..!
United States
نمیشه همه مولفه های قدرت را در یک جا جمع نمود .
Iran, Islamic Republic of
به خدا نمی فهمم۔۔۔۔۔
Iran, Islamic Republic of
سید جان خوبه خودت گفتی و سند و فیلم هست!!! .
Iran, Islamic Republic of
....
حسن
Iran, Islamic Republic of
لطفا زحمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان را نادیده و کوچک نشماریدزمانیکه ما خوابیم آنان بیدارند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
اظهارات آقای وزیر ربطی به زحمات سربازان گمنام امام زمان ندارد..
سید
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میشه جهان نیوز یه نسخه از این فیلم رو با کمال احترام برای ایشان بفرسته ...
نمازی
Iran, Islamic Republic of
...
نمازی
Iran, Islamic Republic of
ایشان در کلام اهل مراقبت نیستند ودری فیلم روسای جمهور ماقبل روحانی را با اشاره بی عقل خواندند واقعا متاسفم .
مقصودی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بینی وبین الله ، بینی وبین الله ...
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
عندلیبی
Iran, Islamic Republic of
خداوند اساتید شجاع ودلاور ی همچون دکترحسن عباسی را حفظ کند
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
اینکه شما۵روزقبل مکان تروررامیدانستیدوعلیرغم این اطلاعات ایشان ترورشد این چه معنی می دهد؟!! توضیح دهید ممنون میشویم
United States
اینکه سرنخهایی بدست آمده باشد که دشمن در منطقه آبسرد قصد انجام عملیاتی دارد تااینکه اطلاعی کسب شده که دشمن قصد ترور شهید فخری زاده در فلان مکان وفلان ساعت داره ، فرق داره ، صحبتهای وزیر دلالت بر فرض اول دارد نه فرض دوم
Iran, Islamic Republic of
برنامه دیشب وزیر اطلاعات به جای امید و اقتدار ملی را بیان کردن علی الدوم برای خود و دولتش تعریف و تمجید متکوب را می خواند، خیلی پراکنده گویی دست وپاچگی در حرفهایش موج می زد
حمید
Iran, Islamic Republic of
....
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیگه به چه زبونی بگه وقتی امنیت امورات مربوط به سپاه به عهده سازمان اطلاعاتی خودش هست نه وزارت خونه!
Iran, Islamic Republic of
اقدامات اطلاعات سپاه غرورآفرین وتحسین برانگیز است ...
پاسخ 12:34
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود !
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور هم نبود ( امام خمینی)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
مرز اقدامات سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات کاملا مشخصه و مسئولین این را میدانند....
جواد
Iran, Islamic Republic of
شهید فخری زاده معاون وزیر دفاع بودند ، ربطی به سپاه نداشت
ایران جاویدان
Iran, Islamic Republic of
با درود فراوان به سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) که زحمات فراوانی کشیده و شهدای زیادی تقدیم به امنیت و اقتدار کشور کرده اند . سئوال من از جناب وزیر این است که حضرتعالی با آنهمه سبقه اطلاعاتی که البته مصادیقش را نفرمودید . چرا تبعات ارز جهانگیری که موجب اغتشاشات سال ۹۶ شد و تبعات گرانی گاز انبری بنزین که منجر به اغتشاشات ۹۸ شد را پیش بینی و نهایتاً پیشگیری نکردید .
چمران
Iran, Islamic Republic of
ایشان چرا راجع به دو تابعیتی ها که این همه در بدنه دولت جولان می دادندو میدهندهیچ کاری انجام ندادند?!
Iran, Islamic Republic of
.....
همایونی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علوی این همه افرادوابسته به جریان فتنه در بدنه دولت ووزارتخانه ها واستانداری ها وفرمانداریها که مسبب ناکاآمدی وایراد خسارت به نظام وملت شده است به حساب کیست ؟؟
United Kingdom
عزیز اینها اکثریتی هستند که کاندیدایشان 24 میلیون رای آورده ، نمیشه که اکثریت را کنار گذاشت.
منادی اسلام
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی حراست ها در دستگاههای اجرایی در رهگذر نفوذو ترویج فساد سیستمی آسیب پذیر شده اند ...!
Iran, Islamic Republic of
ای داد وای فریادددددد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
دقیقأ....
Iran, Islamic Republic of
خودتون گفتيد خودم شنيدم
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر! ببینید در دستگاه اجرایی کشور چند نفر از معاونین و مدیران کل دارای سابقه شرکت در فتنه۸۸،پست و مقام گرفته اند؟!!
Iran, Islamic Republic of
در هیچ نظامی کسانی که در برنامه براندازی همان نظام شرکت کرده اند نمی توانند پست و مقام مهم بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
کاش وزارت به نوعی از چرخش سیاست دولت ها دور بماند.
وزارت دستگاه اطلاعاتی و امنیتی نظام است؛نه جریانات سیاسی.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
....
آیدین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چقدر باید جمهوری اسلامی هزینه بپردازد
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیر ما از شما و هم لباسان شما یاد گرفته ایم که باید حق را گفت و از بیان آن واهمه نداشت اما سخنان شما ابهامات زیادی در پی داشت که نیاز مند جواب شماست
سید
Iran, Islamic Republic of
جده سادات به دادت برسد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر پنج روز قبل میدانستید چه اقدامی کردید؟ .
!!
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر .. خودت گفته بودی ، که مایل به این پست نبودی و تجربه شو نداری !!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
قربان جدت برم آقای علوی! خودت گفتی کار اطلاعاتی بلد نبودم، ما که نگفتیم!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.........
جلیل
France
آقا عباسی خیلی منطقی گفته .
نادر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امام یک جمله فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود بارها و بارها در طول انقلاب این فرمایش ثابت شده است ایکاش وزارت اطلاعات هم در مجموعه سپاه قرار داشت گرچه اطلاعات سپاه بر همه چیز اشراف دارد و اکثر اعضای وزارت اطلاعات از نیروهای سپاه هستند اما اگر رئیس اطلاعات مستقیم زیر نظر رهبری بود خیلی فرق داشت
Iran, Islamic Republic of
اقای علوی مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید
Iran, Islamic Republic of
ایکاش قدر نعمت حضرت امام رحمه الله علیه و مقام عظمای ولایت را بیشتر از این بدانیم ،..
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی مردم از شما امنیت میخواهند تا داعش نتواند به مجلس و حرم امام نفوذکند، در اهواز جنایت کنند و بهترین فرزندان این مملکت ترور شوند
کار عمرانی ،جزء نیازهای ثانوی هر سازمانی است و انجام آن، در برابر وظیفه اصلی چندان اهمیتی ندارد
Iran, Islamic Republic of
اقاي روحاني با اوردن اقاي علوي عملا اشتباه احمدي نژاد را تكرار نكرد،.
اسیر
Iran, Islamic Republic of
حرفی که خودش جلوی دوربین زده بود .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فقط. اطلاعات رفاهی کارکنان وزارت .؟!!!
United States
این ویدیو کلیپ ها در سالهای آینده باعث میشه نسل بعد از مشکلات نمی هراسند وقتی می بینند ما از چنین دورانی عبور کرده ایم.
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر ... مگر خود شما در یک برنامه تلویزیونی نگفتی که به کارهای هنری بیشتر علاقه دارید و دوست داشتید وزیر فرهنگ و ارشاد میشدید .
بوعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی شما وزیر اطلاعات کشور هستید.
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا...
Iran, Islamic Republic of
البته حساب وزیر بی تجربه .... از سربازان گمنام امام زمان که جنشان را فدای انقلاب اسلامی وملت ایران می کنند جداست درود خدا بر سربازان گمنام واقعی امام زمان
سورچی
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر شما وسربازان گمنام اطلاعات خسته نباشید، جسارت و ورزیدهگیی نیرویهای اطلاعات بر کسی پوشیده نیست،ولی جنابعالی عرض کردید پنج روز قبل محل ترور می دانستیم، چطور شد که جلوگیری نشد، مگه میشه وداریم، تو مملکتی نیروهای اطلاعاتی آن جای خرابکاری بدانند، و نتوانند کاری انجام دهند یا خدای ناکرده کسی مزاحم شود!؟!؟!؟