پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مرگ عضو کنگره آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 754257
یک عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد تا نخستین عضو کنگره باشد که به دلیل کرونا فوت می‌کند.
مرگ عضو کنگره آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا
به گزارش جهان نيوز، «رون رایت» نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه و پس از آنکه اواخر ماه ژانویه ابتلا به ویروس کرونای وی مثبت اعلام شد، فوت کرد.

ستاد رایت روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ران رایت، عضو کنگره روز هفتم فوریه 2021 (19 بهمن) در گذشت.»

رایت که 67 سال داشته پیشتر و در سال 2019 نیز با سرطان ریه مبارزه کرده بود.
رایت روز 21 ژانویه (2 بهمن) در پیامی توییتری نوشته بود: «من علائم خفیفی دارم اما در کل خوبم هستم و طی این هفته به کارم برای مردم تگزاس از خانه ادامه می‌دهم.»

رایت که در ماه نوامبر بار دیگر به عنوان نماینده مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شد، نخستین عضو کنگره به شمار می‌آید که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهد.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۲۶۰ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۴۶۳ هزار و ۴۳۳ نفر افزایش یافت.

از طرف دیگر، «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی نیز اخیراً گفته است که گونه جدید ویروس کرونا که از آن با نام کرونای انگلیس یاد می‌شود تا اواسط بهار به عنوان گونه غالب در آمریکا تبدیل خواهد شد.

بحران کرونا در بسیاری از شهرهای آمریکا به قدری جدی شده است که حتی سردخانه‌ها اکثراً مملو از اجساد شده است به طوریکه اخیراً روزنامه انگلیسی «گاردین» گزارش کرد که بحران کرونا در لس آنجلس به حدی وخیم شده که صنعت کفن و دفن در آن فروپاشیده و سردخانه‌ها و مراکز تدفین مملو از اجساد است و خانواده‌ها به جای عزاداری برای عزیزانشان باید راهی برای به خاک سپردن آن‌ها پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *