پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

فرار همتی از مواجهه با خبرنگاران رسانه‌ها

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 754240
رئیس بانک مرکزی در شرایطی از مواجهه با خبرنگاران رسانه‌ها اجتناب می‌کند که روابط رسانه‌ای خود را به صداوسیما محدود کرده و به نظر می‌رسد پاسخگویی‌ به سوالات هماهنگ‌شده به مذاقش خوش آمده است.
فرار همتی از مواجهه با خبرنگاران رسانه‌ها
به گزارش جهان نيوز، مراسم رونمایی از اسکناس‌های جدید بانک مرکزی دیروز، و مراسم رونمایی از طرح پرداخت موبایلی (کهربا) امروز با حضور خبرنگاران صدا و سیما در حالی برگزار شد که هیچیک از خبرنگاران خبرگزاری‌ها یا رسانه‌های مکتوب در این رویداد حضور نداشتند. این نوع نگاه بانک مرکزی و تبعیض میان خبرنگاران در شرایطی است که عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی تاکنون به هیچیک از درخواست‌های رسانه‌ای پاسخ نداده و صرفاً مصاحبه‌های خود را با رسانه ملی انجام می‌دهد؛ گویی سوالات هماهنگ‌شده به مذاقش خوش آمده و قصد پاسخگویی به رسانه‌های دیگر را ندارد.

به گزارش مهر، واقعیت آن است که از زمان قبول مسئولیت بانک مرکزی از سوی عبدالناصر همتی، وی در برخی برنامه‌های خاص صدا و سیما که می‌تواند متکلم وحده باشد، حاضر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب چیزی ندارند که خبر نگار بپذیرند می ترسند از واقعیت ها فقط این دولت یک طرفه هر چه به مذاق خودشان خوش می آید بیان می کنند