جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

دولت مکلف به ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی شد

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 754075
نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند تا سالانه به طور متوسط حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور تولید و بر اساس قانون عرضه کند.
دولت باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات طرح جهش تولید و تامین مسکن با ماده ۱ این طرح موافقت کردند.

بر اساس گزارش تسنیم، از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در صحن آنان با ۱۹۵ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و یک رأی ممتنع با ماده مذکور موافقت کردند.

در ماده ۱ این طرح آمده است: دولت موظف است نیاز سالانه مسکن کشور را براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مستند به مطالعات طرح جامع مسکن، در مناطق شهری و روستایی تامین نماید و به نحوی برنامه ریزی و اقدام نماید، تا در ۴ سال نخست اجرای این قانون، سالانه به طور متوسط حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور برای متقاضیان واجد شرایط بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ تولید و عرضه گردد.

*سیاست های دولت خانه دار شدن برای خانوار ایرانی را رویا کرد
نقدعلی نماینده خمینی شهردر جریان بررسی طرح جهش تولید و تأمین مسکن  در مجلس گفت: عده‌ای مسکن مهر را قوطی کبریت و خیانت معرفی کردند و امروز راه افتاده و به دنبال تکیه بر قوه مجریه هستند.

اگر مسکن تولید شود و به آن کسانی که شرایط دریافت و واگذاری را ندارند، داده شود متهم به احتکار می‌شویم.

نقدعلی اظهار داشت: قانون مالیات بر مسکن خالی تاکنون به مرحله اجرا درنیامده است و نباید اشخاصی که مستحق مسکن هستند خانه جدید بگیرند.

وی در پایان گفت: با سیاست‌های دولت در طول 8 سال گذشته در حوزه مسکن خانه دار شدن برای خیلی از خانوارهای ایرانی رویا شده است.
برچسب ها: دولت مسکن مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکمیلیون پیشکش سالیانه صد هزار درست کنند وتحویل دهند.
Iran, Islamic Republic of
توجه داشته باشند که وضع حملش کار ساده ای نیست!!!!