جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فرمانده ناجا: حامی نیروهای وظیفه‌شناس هستم

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 754018
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم اجرای قانون توأمان با تدبیرو رأفت اسلامی گفت: حامی نیروهای وظیفه شناس و متعهد هستم.
فرمانده ناجا: حامی نیروهای وظیفه‌شناس هستم
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین اشتری در جمع بندی جلسه ویدئوکنفرانسی معاونان ستادی و فرماندهان انتظامی سراسر کشور با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اظهارداشت: نیروی انتظامی، ماموریت ها را بر مبنای وظایف ذاتی و قانونی دنبال کرده و در مسیر پاسخگویی به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی، کسب رضایت معظم له و مردم حرکت و اقدام می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه اجرای قانون باید توأمان با تدبیر و رافت اسلامی باشد، ادامه داد: هیچ بن بستی برای پلیس وجود ندارد؛ در هر شرایطی با اعتقاد بر اینکه باید خادم صدیق و دلسوز مردم باشیم، وظایفمان را انجام دهیم؛ فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانیم و اجازه ندهیم که عده ای فرصت طلب، آسایش، آرامش و امنیت مردم را هدف بگیرند.

سردار اشتری با اشاره به استمرار طرح‌های اولویت دار ناجا چون مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور و خروج کالاهای اساسی از مرزها، تداوم اجرای طرح های مقابله با اراذل و اوباش، اجرای طرح هایی چون ناظر، مقابله با سرقت و تلاش برای استرداد اموال مکشوفه به مالباختگان ، مقابله بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و ... مطرح کرد: لازم است که در اجرای ماموریت ها از طرح های ابتکاری و نوآورانه بهره ببریم.

وی ‌در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در فرایند مقابله با کرونا پرداخت و افزود: در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی، همزمان با شیوع ویروس کرونا، دوشادوش کادر درمانی ، پزشکی و پرستاری در میدان مقابله با این ویروس منحوس حاضر و ظاهر شدیم؛ به طوری که در فرایند مدیریت ترددها و اعمال محدودیت های کرونایی، بیش از 500 هزار نفر روز از نیروهای پلیس به کارگیری شدند.  

اشتری با اشاره بر اینکه اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان در دستور کار و از اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: هر اقدام و عملی در راستای کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا و کاهش جان باختگان، مشمول ثواب دنیویی و اخروی می شود و همان گونه که امروز پلیس با اقدامات متمرکز موفق به کاهش دو هزار و 800 نفری جان باختگان تصادفات طی سال جاری شده است توانسته است در کاهش ابتلاء به ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس منحوس نیز نقش مثمرثمری داشته باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انسانی را بالاترین سرمایه و ثروت سازمان می دانم، بر لزوم صیانت همه جانبه از سبزپوشان ناجا تاکید کرد و گفت: همان گونه که معتقدم که ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست، در کنار این مهم بر این اعتقاد هستم که در چنین شرایطی باید از سلامت کارکنان صیانت حداکثری کنیم.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا ادامه داد: همه ما در مقابل کارکنان مسئول هستیم و نباید از حمایت و صیانت از بهترین و پاک دست ترین نیروها غافل شویم؛ نیروهای پلیس از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهرها و روستاها و در هر شرایطی از تعطیل و غیرتعطیل، سرما و گرما، بحران و غیربحران برای خدمت به مردم مشغول انجام وظیفه هستند، بنابراین همه ما باید دغدغه حمایت و صیانت از چنین نیروهای لایق و وظیفه شناسی را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بنده همواره حامی نیروهای متعهد و وظیفه شناس هستم، اضافه کرد: از قصور نیرویی که عامدا در انجام وظیفه کوتاهی کرده است نیز چشم پوشی نمی کنم.

سردار اشتری با اشاره به روند رو به رشد نیروی انتظامی ادامه داد: امروز شاهد پیشرفت های محسوسی در بخش های مختلف نیروی انتظامی هستیم که این دستاوردها و موفقیت ها محصول تلاش همه کارکنان ناجا از نقطه صفر مرزی تا مرکز است.

وی با بیان اینکه بنده قدردان تلاش آحاد فرماندهان و کارکنان هستم، ادامه داد: لازم است با روحیه ولایی و انقلابی، مسیر خدمت به مردم را شتاب دهیم و از فرصت ها برای خدمتگزاری نهایت بهره را ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *