جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جذابیت نقش تیمسار ستاری برای بازیگرش

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 753980
محسن قصابیان بازیگر نقش تیمسار ستاری در فیلم سینمایی «منصور» پیرامون این نقش و دشواری‌های ایفای آن توضیحاتی ارائه کرد.
جذابیت نقش تیمسار ستاری برای بازیگرش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صدمین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» بامداد امروز با حضور عوامل فیلم سینمایی «منصور» روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. 

جلیل شعبانی تهیه‌کننده «منصور» درباره انتخاب بازیگر نقش تیمسار ستاری گفت: وقتی متن کامل شد، چالش بعدی مان این بود که به سراغ بازیگرهایی برویم که تیپ های خاصی را بازی کردند. البته فکر کردیم اگر به سراغ بازگرهای مرسوم سینما برویم، ممکن است مخاطب در مورد شخصیت قضاوت کند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم به سراغ بازیگران توانای تئاتری برویم.

وی ادامه داد: مدت‌ها بود آقای قصابیان را می‌شناختم و کارهای زیادی از او دیده بودم و در دانشکده نیز همکلاس بودیم. وقتی محسن قصابیان را دیدیم به اتفاق جمع به این نتیجه رسیدیم که هم شباهت و نوع بازیگری او می‌تواند به ما در درآوردن شخصیت خاص شهید ستاری کمک کند.

 قصابیان هم در پاسخ به پرسش محمدحسین لطیفی که درباره زیاد بودن وجه مثبت نقش تیمسار ستاری گفت: طبیعی است وقتی تاریخ معاصر کار می‌شود، مستنداتی وجود دارد. بنابراین علاوه بر وجود فیلمنامه، این مستندات نیز وجود دارد که باید به آنها وفادار ماند. اینکه تضادهایی در درون ماجرا قرار بگیرد یا خیر، دست فیلمنامه نویس است و منِ بازیگر تنها متن را می‌خوانم.

وی افزود: البته یک نکته در این فیلمنامه برای من جذاب بود؛ اینکه یک آدم تلاش می‌کند تغییری ایجاد کند و برای جامعه‌اش مفید باشد و همه شرایط علیه‌اش است. این بخش داستان برایم جذاب و دوست داشتنی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *