سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۷

عارف: راه تغییر صندوق‌های رأی است!

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 753827
معاون اول دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه هرگونه تغییری در کشور و مسیر توسعه و پیشرفت از راه صندوق‌های رأی می‌گذرد، خطاب به جریان اصلاحات گفت که مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 داشته باشند.
عارف: راه تغییر صندوق‌های رأی است!
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و از حامیان اصلی دولت روحانی امروز پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه در همایش مردم و انتخابات 1400 که به همت انجمن اسلامی معلمان در تهران برگزار شد، بر ضرورت مشارکت هرچه بیشتر و بهتر اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید با نگاه و منافع ملی و حضور حداکثری مردم در انتخابات حضور داشته باشیم به برخی اظهار نظرها مبنی بر رد و عدم احراز صلاحیت‌ها اشاره و تأکید کرد: اصلاح طلبان در هیچ انتخاباتی با کمبود نیرو مواجه نبوده‌اند.

اظهارات محمدرضا عارف در این همایش در حالی بیان می‌شود که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از احزاب تندروی اصلاح‌طلب به بهانه عدم احراز صلاحیت برخی از نیروهای اصلاح طلب، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان را از ارائه هرگونه لیست انتخاباتی بر حذر داشتند.

براساس این گزارش، عارف در ادامه اظهاراتش گفت: در همان انتخابات (یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) که برخی‌ها می‌گفتند نمی‌توانیم با 4 نفر لیست انتخاباتی ببندیم، 30 چهره اصلاح طلب در لیست‌ها حضور داشتند که شما کارنامه برخی از آنان را در مجلس دهم دیدید.

وی ضمن توصیه به هیأت‌های نظارتی انتخابات برای عمل به مر قانون خطاب به اصلاح طلبان گفت: نمی‌توانیم از انتخابات کنار بکشیم، من به عنوان عضو کوچک جریان اصلاحات می‌گویم که ما در شرایط سخت‌تر از این هم پیروز شدیم چرا که همواره به دنبال رأی توده مردم و آرای خاکستری هستیم.

عارف گفت: قطعاً اگر توده مردم و آراء خاکستری به صحنه انتخابات وارد شوند اصلاح طلبان رأی خواهند آورد و 8 سال دولت سید محمد خاتمی نشان داده که هر وقت اصلاح طلبان روی کار بودند عملکرد بهتری داشتند و گواه این مسأله نیز اجرای دقیق و درست برنامه سوم توسعه است.

وی ظرفیت تعامل و دیپلماسی با دنیا را از ویژگی‌ نیروهای اصلاح طلب و به تبع آن دولت بالا آمده از این جریان عنوان و تصریح کرد: همه باید بدانیم که اگر قرار است در معیشت، زندگی، رفاه، توسعه و پیشرفت کشور تغییر و گشایشی حاصل شود راه آن صندوق‌های رأی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناظر
Iran, Islamic Republic of
آفرین به آقای عارف! حضور حداکثری در انتخابات امنیت آفرین برای کشور.
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات جاده صاف کن اصولگراست.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات و اصولگرا نسخه ايراني جمهوريخواه و دمكرات امريكايي
هردو عبد و عبيد سرمايه دارها
United Kingdom
همه به حرف عارف در مورد مشارکت حداکثری گوش خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
رای ما دکتر عارف
Iran, Islamic Republic of
رای ما بی رای
Iran, Islamic Republic of
واقعا"!