کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خوش خدمتی جدید «کتایون ریاحی» +عکس و جزئیات

16 بهمن 1399 ساعت 12:03


گروه فرهنگی جهان نیوز: کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به فوت مرحوم علی انصاریان با انتشار تصویری از او با مهر «شهید واکسن» و هشتگ «شهیدان واکسن» نوشته است: «و این مردم چقدر دلشان معجزه میخواست و این مردم چقدر دست به آسمانت بلند کردند دعا کردند... معجزه واکسن بود».

این لجن پراکنی کتایون ریاحی در حالی است که تست های انسانی واکسن ایرانی کرونا در مراحل پایانی است. از سوی دیگر مراحل پیگیری خرید واکسن ایمن خارجی در حال انجام است و اولین محموله واکسن روسی در حال ورود به کشور است. از سوی دیگر ساخت واکسن مشترک ایران و کوبا نیز مراحل آخر خود را سپری می کند.

لازم به ذکر است پس از اعلام هوشمندانه و مدبرانه ممنوعیت خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی، رسانه های ضدانقلاب پروژه سنگینی علیه ایران به راه انداختند که برخی سلبریتی ها در داخل نیز با آنها همراه شدند.

گفتنی است کتایون ریاحی بعد از اعدام روح الله زم (مؤسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز با اتهام افساد فی الارض) جزو معدود افرادی بود که با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «درود بر تو و دل بزرگت و رحمت بررفتگان و تسلیت به حاج آقا زم و همسرشان».

باید دید که آیا دادستانی قصد برخورد با این دست از سلبریتی های را دارد یا خیر و آیا قرار است این افراد بدون هزینه به تشویش افکار عمومی ادامه بدهند؟



کد مطلب: 753801

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/753801/خوش-خدمتی-جدید-کتایون-ریاحی-عکس-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com