پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

نگذاریم انصاریان‌های دیگری فوت کنند

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب: 753739
مردانی گفت:از مردم می‌خواهیم به خواسته خانواده این مرحوم مبنی بر شرکت نکردن برای مراسم خاکسپاری احترام بگذارند و از تجمع در برابر بیمارستان و برای مراسم خاکسپاری خودداری کنند.
نگذاریم انصاریان‌های دیگری فوت کنند
به گزارش جهان نيوز، مسعود مردانی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو ستاد ملی کرونا در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تسلیت به خانواده قهرمان ملی علی انصاریان و آرزوی صبر برای خانواده ایشان، گفت: از مردم تقاضا می کنیم به خواسته خانواده این مرحوم مبنی بر شرکت نکردن برای مراسم خاکسپاری احترام بگذارند و اکیدا از تجمع در برابر بیمارستان و برای مراسم خاکسپاری خودداری کنند.

مردانی گفت: درحال حاضر با یک وضع بسیار شکننده در تهران مواجه هستیم و متاسفانه موارد جدید بیماری دوباره آغاز شده و آمار مبتلایان رو به افزایش است و نسبت به دو هفته پیش، تعداد بیماران مطب من بسیار زیاد شده است و مطب پر از بیمار کرونا مثبت است.

او ادامه داد: پیشنهاد خانواده این قهرمان ملی بسیار ارزشمند است و بنده به عنوان یک پزشک خدمتگزار مردم از آن‌ها کمال سپاسگزاری را دارم که اینقدر آگاهانه نگران سلامت مردم هستند.

مردانی افزود: مردم عزیز می‌توانند از طریق فضای مجازی ابراز همدردی کنند و برای آرامش این مرحوم دعا کنند و از خداوند برای خانواده ایشان طلب صبر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عضو محترم ستاد ملی کرونا اگر عنایت داشته باشید مقصر اصلی همین ستاد کروناست که شما هم درآن عضو هستید وآنهم با بازگشایی وحذف محدودیت ها در اذهان مردم عادی شدن را نهادینه نمودین .
آقای مردانی ای کاش شما بعنوان یکی از اعضای ستاد بازگشایی ها را تعطیل ومحدودیت ها را برمیگرداندین خودتون کم شدن آمار مبتلایان وفوتی ها را مشاهده می کردین
آقای مردانی عزیز شما بعنوا متخصص وکار بلد لطفا درخصوص بازگرداندن محدودیت ها اطلاع رسانی کنید متاسفانه مردم با سیاست های ستاد در عادی انگاری امور بطور نسبتا فاحشی محدودیت ها را رها کرده اند.