کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگذاریم انصاریان‌های دیگری فوت کنند

16 بهمن 1399 ساعت 1:07

مردانی گفت:از مردم می‌خواهیم به خواسته خانواده این مرحوم مبنی بر شرکت نکردن برای مراسم خاکسپاری احترام بگذارند و از تجمع در برابر بیمارستان و برای مراسم خاکسپاری خودداری کنند.


به گزارش جهان نیوز، مسعود مردانی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو ستاد ملی کرونا در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تسلیت به خانواده قهرمان ملی علی انصاریان و آرزوی صبر برای خانواده ایشان، گفت: از مردم تقاضا می کنیم به خواسته خانواده این مرحوم مبنی بر شرکت نکردن برای مراسم خاکسپاری احترام بگذارند و اکیدا از تجمع در برابر بیمارستان و برای مراسم خاکسپاری خودداری کنند.

مردانی گفت: درحال حاضر با یک وضع بسیار شکننده در تهران مواجه هستیم و متاسفانه موارد جدید بیماری دوباره آغاز شده و آمار مبتلایان رو به افزایش است و نسبت به دو هفته پیش، تعداد بیماران مطب من بسیار زیاد شده است و مطب پر از بیمار کرونا مثبت است.

او ادامه داد: پیشنهاد خانواده این قهرمان ملی بسیار ارزشمند است و بنده به عنوان یک پزشک خدمتگزار مردم از آن‌ها کمال سپاسگزاری را دارم که اینقدر آگاهانه نگران سلامت مردم هستند.

مردانی افزود: مردم عزیز می‌توانند از طریق فضای مجازی ابراز همدردی کنند و برای آرامش این مرحوم دعا کنند و از خداوند برای خانواده ایشان طلب صبر کنند.


کد مطلب: 753739

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/753739/نگذاریم-انصاریان-های-دیگری-فوت-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com