شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

تخریب ۱۲۰ ویلای غیرمجاز در شهریار

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 753730
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار، با اشاره به تخریب ۱۲۰ ویلای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغات حریم شهرهای فردوسیه و شاهدشهر شهرستان شهریار گفت: در راستای اجرای این طرح ۸۰ استخر تخریب و حدود ۲۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
تخریب ۱۲۰ ویلای غیرمجاز در شهریار
به گزارش جهان نيوز، مجتبی مرادی در گفت‌وگو با  فارس در شهریار، اظهار کرد: در راستای اجرای احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز اقدامات قلع و قمع و آزادسازی در اراضی کشاورزی روستایی و حریم شاهدشهر و فردوسیه توسط پرسنل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شهریار با توجه به دستور قضایی دادستانی شهرستان انجام شد.

وی گفت: این طرح در پهنه‌‌ای به مساحت ۲۵۲ هزار متر در شاهدشهر و فردوسیه انجام پذیرفت و در این راستا حدود ۲۱۷۳۰ متر مربع آزادسازی شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار با اشاره به تخریب و قلع و قمع ۱۲۰ ویلا و بنای غیرمجاز به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع، بیان کرد: در این طرح ۸۰ استخر به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و ۱۰ هزار متر مربع دیوارکشی نیز تخریب و آزادسازی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم باید گردن کسی رو که جلوی قانون گردن کلفتی میکنه شکوند
Iran, Islamic Republic of
بی زحمت سری هم به کردان و تهراندشت و سرخاب و ... بزنید دمتون گرم