پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

مداحی که عمداً بد خواند تا یک جوان در محضر رهبر انقلاب مداحی کند

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 753721
رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) گفت: برای اجرای برنامه دیدار امروز مداحان در محضر رهبر انقلاب، دو مداح آذری‌زبان انتخاب شده بودند که در جلسه کارگروه، یک مداح پیشکسوت، عمداً بد خواند تا مداح جوان‌تر انتخاب شود.
بد خواند تا جوانی در محضر آقا مداحی کند
به گزارش جهان نيوز، مرتضی طاهری، رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری دیدار سالانه مقام معظم رهبری با مداحان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر سال افرادی که برای خواندن در این مراسم انتخاب می‌شوند، در جلسه کارگروه مداحان برای بررسی و انتخاب نهایی می‌خوانند که امسال این جلسه به دلیل شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

طاهری گفت: در این برنامه به عنوان یک مداح با ۵۰ سال سابقه در خواندن، حاج کاظم غفارنژاد تمام استعداد و هنر خود را کنار گذاشت و رسماً می‌توان گفت بد خواند تا علیرضا اسفندیاری انتخاب شود.وی افزود: امسال از میان مداحان آذری‌زبان کاظم غفارنژاد متولد ۱۳۴۹ اصالتا تبریزی و ساکن تهران و علیرضا اسفندیاری متولد ۱۳۷۱ اصالتا اردبیلی انتخاب شده بودند که در این کارگروه به اجرای برنامه پرداختند.

رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه این رفتار غفارنژاد منش پوریای ولی و نشان از جوانمردی و اخلاص اوست، افزود: او بد خواند تا در این دیدار که فرصتی برای دیده شدن مداحان است، این جوان خود را نشان دهد و شایستگی‌هایش نمایش داده شود. معتقدم پوریای ولی امروز جامعه ذاکران، حاج کاظم غفارنژاد است.

وی با اشاره به اینکه بعد از نهایی شدن انتخاب علیرضا اسفندیاری برای خواندن در جلسه امروز غفارنژاد برای تشکر با من تماس گرفت، گفت: به او گفتم فهمیدم که تلاش کردی تا او انتخاب شود و این مداح پیشکسوت با همان لهجه شیرین خود گفت: دوره ما دیگر گذشته است و به این جوان‌ها باید میدان داده شود.

طاهری با بیان اینکه اسفندیاری به اعتقاد بسیاری در نسل جدید مداحان آذری‌زبان فوق‌العاده و نابغه است، تصریح کرد: در دیدار امروز نیز به زعم بسیاری از مداحان و افراد حاضر، این جوان گل کاشت و خواندن او شاهکار اجراهای دیدار بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منش پوریای ولی را کسی جار نمی زد تا برچسب ناشایستگی به طرف مقابل بخوره!
..
Iran, Islamic Republic of
.....
الهام
Iran, Islamic Republic of
بنظرتون یه کم برای ابروی مداح جوان نام بردن بد نیست؟ ولی کلا چرا این رفتار ها بین جوانان امروز خیلی کم دیده میشه ، ای کاش این رفتار ها روبیشتر در هیئت ها تروبج دهید
Iran, Islamic Republic of
به به. ماشااله. ماشااله. ماشااله به این صدا. ماشااله به این غیرت..