جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

‌رونمایی از جلیقه ضد‌گلوله کلاس lllA ‌

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 753619
همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر در همدان از سه محصول جلیقه ضد گلوله کلاس lllA و دستگاه ضدعفونی‌کننده ازن‌ساز و گیاهی برای جلوگیری از فرسایش خاک و مصرف کم آب رونمایی شد.
‌رونمایی از جلیقه ضد‌گلوله کلاس lllA ‌
به گزارش جهان نيوز، ظهر امروز آئین رونمایی از نسل جدید جلیقه ضدگلوله کلاس IIIA، دستگاه ضدعفونی‌کننده ازن‌ساز  و گیاهی برای جلوگیری از فرسایش خاک و مصرف کم آب در تالار قرآن همدان برگزار شد.

طراح و سازنده جلیقه ضد گلوله کلاس IIIA در این مراسم با اشاره به اینکه شعار ما می‌توانیم در رسیدن به اهداف ما را یاری می‌کند، اظهار داشت: جلیقه‌ای که ساخته‌ایم محصول استراتژیک برای نیروهای مسلح مخصوص نیروهای زمینی رزم نزدیک و رزم انفرادی است.

میلاد آراسته با بیان اینکه متاسفانه هفته‌ای نیست که خبری از آسیب دیدن یا شهادت نیروهای ناجا یا سپاه پاسداران در مرزها به گوش نرسد، افزود: امسال 36 مرزبان صرفاً به دلیل نداشتن جلیقه ضد گلوله یا استاندارد نبودن تجهیزات به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه وزن جلیقه تولید شده نسبت به نمونه‌های خارجی 45 درصد سبک تر و سطح پوشش آن 53 درصد بیشتر است، گفت: قیمت نمونه خارجی و وارداتی این جلیقه 30 میلیون و قیمت جلیقه تولید شده در داخل 13 میلیون تومان است.

آراسته با تأکید بر اینکه این جلیقه تمام وابستگی‌ها به خارج از کشور را برطرف می‌کند، بیان کرد: خرید این جلیقه از خارج از کشور با منطق سیاسی و  اقتصادی همخوانی نداشت که موفق به تولید آن در داخل کشور شدیم.

مخترع یک دستگاه اُزن ساز در این مراسم نیز با اشاره به اینکه دستگاه ساخته شده در 4 مدل استریل دست، هوا و محیط، آب و ماسک است، اظهار داشت: دستگاه استریل دست در محیط های عمومی تنها با استفاده از آب و برق کار می‌کند.

علی حیدری با بیان اینکه دستگاه استریل آب در منازل و برای شست و شوی میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: دستگاه استریل هوا نیز برای مکان‌های عمومی و شلوغ کاربرد دارد که این دستگاه شبانه به صورت خودکار روشن شده و در مدت یک ساعت فضا را ضدعفونی و استریل می‌کند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ استریل ماسک نیز در بیمارستان‌ها کاربرد دارد تا پرستاران و پزشکان بتوانند مدت زمان بیشتر و ایمن تری از ماسک استفاده کنند.

حیدری با تأکید بر اینکه این دستگاه اُزن ساز 3 هزار برابر سریع تر و 47 درصد قوی تر از الکل و کلر قدرت ضدعفونی دارد، مطرح کرد: قیمت نمونه خارجی این دستگاه 15 تا 30 میلیون و محصول تولیدی ما 1 میلیون و 800 تومان است.

حمید سلیمی که مخترع یک نوع گیاه است که از فرسایش خاک جلوگیری می‌کند نیز اظهار داشت: این گیاه عملکرد و استعداد خوبی در جلوگیری از فرسایش خاک دارد و کمترین میزان آب استفاده می‌کند همچنین حفظ رطوبت خاک و استفاده در حوزه گیاه پزشکی از دیگر مزایای این گیاه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی است... هر ۳ دستاورد نجاتبخش جان ها هستند.