پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

موشک‌ها با نظارت حاج قاسم به غزه رسید

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 753617
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: موشک‌هایی که تل آویو را درهم کوبیدند تحت نظارت مستقیم «شهید سلیمانی» به دست مجاهدان فلسطینی رسیده بودند.
موشک‌ها با نظارت حاج قاسم به غزه رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر نقش «شهید سلیمانی» در حمایت از مسأله فلسطین و نیز گروه‌های مقاومت در این کشور را ستود.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: شهید سلیمانی نقش مهمی در حمایت از مجاهدان در فلسطین ایفا کرد. موشک‌هایی که پایتخت اسرائیل را درهم کوبیدند تحت نظارت مستقیم «شهید سلیمانی» به دست مجاهدان فلسطینی رسیده بودند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: شهید سلیمانی در رأس مجاهدانِ فلسطینی قرار داشت؛ او از قدس شریف و اراضی فلسطین دفاع کرد. وی همچنین به حمایت‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های مقاومت در غزه اشاره کرد.

النخاله در همین ارتباط تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت از آرمان فلسطینیان از گروه‌های مقاومت در غزه حمایت تسلیحاتی به عمل آورده است. وی پیشتر نیز نقش شهید سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین را ستوده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


القدس لنا
Iran, Islamic Republic of
شهید القدس
شهید القدس
شهید القدس
سید سجاد
United Arab Emirates
با سلام
تا حالا می گفتید فلسطین خودش موشک می سازه حالا ایران داره صادر می کنه!!!!