پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

وزیر صمت: روند قیمت خودرو کاهشی است

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 753452
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خودرو روندی کاهشی را طی می‌کند و سیاست وزارت صمت رقابتی کردن بازار خودرو و حذف دلالان و واسطه‌هایی است که بین تولید کننده و مصرف کننده قرار دارند.
وزیر صمت: روند قیمت خودرو کاهشی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدای حضور در وزارت صنعت، برنامه افزایش تولید خودرو را شروع کردیم و با وجود مشکلاتی که صنایع کشور با آن درگیرند، این اتفاق به خوبی در حال اجراست و اخیرا نیز با همکاری رئیس کل بانک مرکزی، بسته مالی خوبی برای حمایت از خودروسازان تهیه و عملی شد.

وی افزود: قیمت خودرو روندی کاهشی را طی می‌کند و سیاست وزارت صمت رقابتی کردن بازار خودرو و حذف دلالان و واسطه‌هایی است که بین تولید کننده و مصرف کننده قرار دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 23 درصدی تولید خودرو در کشور ابراز امیدواری کرد: در نیمه دوم سال و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه آینده, 50 درصد افزایش تولید خودرو در کشور داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بر اساس قانون ما، بخاطر جلوگیری از مقاومت بازار و ترسیدن مصرف‌کنندگان واقعی از خرید، روند افزایش قیمت اجناس یکباره و آنی می‌باشد، ولی برای جلوگیری از بهم خوردن تعادل بازار ، کاهش قیمت باید آهسته باشد....!!