پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تدریس خصوصی زبان تضمینی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 753245
تدریس خصوصی زبان تضمینی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
امروزه افراد بسیاری نیاز به یادگیری زبان انگلیسی را در زندگی احساس می‌کنند؛ این نیاز می‌تواند از عوامل مختلفی نشات گرفته باشد که از جمله آنها می‌توان مهاجرت، شرکت در آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی، شرکت در مصاحبه کاری و... را نام برد.

از طرفی از آنجایی که هدف هر فرد در یادگیری با دیگری متفاوت است، انواع مختلف کلاس زبان انگلیسی وجود دارد تا هر زبان ‌آموز بتواند مطابق با سلیقه، هدف و شرایط خود کلاس مناسب خود را انتخاب کند. این در نوع خود مشکلاتی را نیز ایجاد می‌کند و بعضا می‌تواند موجب سردرگمی زبان‌آموزان در انتخاب یک کلاس زبان مناسب گردد.

در نتیجه پیش از آنکه برای ثبت‌نام اقدام کنید باید اطلاعات کافی را کسب کنید تا بتوانید تصمیم درست و موثرتری بگیرید.

به طور کلی تدریس زبان را می‌توان به دو بخش تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کلاس‌های گروهی تقسیم کرد که در قالب کلاس‌های آنلاین و حضوری تشکیل می‌شوند. معمولا کلاس خصوصی زبان با قیمت بالاتری برگزار شده و در عوض کیفیت بسیار بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

در ادامه ابتدا به مقایسه آموزش خصوصی زبان و آموزش گروهی پرداخته و سپس نکات مهم هنگام انتخاب یک کلاس خصوصی را با شما در میان می‌گذاریم که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دلیل اصلی مزیت کلاس خصوصی زبان نسبت به کلاس‌های گروهی چیست؟
ممکن است شما هم در اطرافیانتان فردی را دیده باشید که سال‌ها به کلاس زبان انگلیسی رفته اما هنوز هم نمی‌تواند به راحتی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کند و یا متوجه صحبت افراد انگلیسی‌زبان نمی‌شود. شاید هم خودتان همان فرد باشید!

در کلاس‌های گروهی از آن‌جا ‌که تعداد زیادی از افراد در کلاس شرکت می‌کنند هر زبان‌آموز فرصت چندانی برای تقویت مهارت های زبانی خود به خصوص مکالمه را نخواهد داشت و مهم‌ترین موضوع هم در بحث یادگیری زبان دوم همین است که فرصت تمرین در زمان حضور معلم زبان را داشته باشیم که موجب دستیابی به یک مکالمه روان است.

از همین رو کلاس زبان انگلیسی خصوصی، چه به صورت انلاین و چه حضوری را می‌توان سریع‌ترین راه یادگیری زبان انگلیسی دانست چراکه تمام زمان کلاس مختص به یک زبان‌آموز است و معلم می‌تواند با شناختن هدف و همچنین نقاط ضعف و قوت زبان‌آموز خود به او کمک کند تا درست‌ترین مسیر را انتخاب نماید.

در ادامه به بررسی نکات مهم در هنگام انتخاب یک کلاس تدریس خصوصی زبان با کیفیت خواهیم پرداخت.

حضور معلم خصوصی زبان توانمند در کلاس
 به جرات می توان گفت مهم‌ترین معیاری که در انتخاب کلاس آموزش خصوصی زبان باید در نظر بگیرید این است که معلم آن کلاس تا چه اندازه تجربه و مهارت در این زمینه را دارد.

در کلاس‌های گروهی ممکن است تعامل تان با دیگر زبان‌آموزان و سطح دانش زبانی آن‌ها بر روی یادگیری شما تاثیر بگذارد اما در سیستم تدریس خصوصی زبان انگلیسی تنها فرد تاثیرگذار بر روند یادگیری معلم شما خواهد بود.

با صبر و حوصله بودن معلم خصوصی زبان انگلیسی و آشنا بودن او با متدهای تدریس روز دنیا به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به هدف خود در این مسیر برسید.

گروه آموزش زبان انگلیشدان که با نظارت استاد محسن کشاورزی مشغول به فعالیت است، کلاس های مکالمه خود را به طور کاملا بدون کتاب برگزار می‌کند که این سیستم تدریس هرچند بسیار موثر است، می‌تواند برای معلم کلاس سخت تر از زمانی باشد که تدریس از روی کتاب انجام می‌شود.

لذا معلم انگلیشدان باید از خلاقیت و دانش و البته توان بسیار بالایی در تدریس زبان انگلیسی برخوردار باشد.


 
تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمینی
هزینه کلاس خصوصی زبان از کلاس های گروهی ممکن است بالاتر باشد.  حال فردی که بخواهد در چنین کلاسی شرکت نماید، باید اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد و مطمئن باشد که می‌تواند با شرکت کردن در چنین کلاسی نتیجه‌ی دلخواه خود را در کمترین زمان بگیرد.

پس به هنگام انتخاب یک کلاس آموزش خصوصی زبان، باید توجه کنیم که ایا ضمانتی نیز برای یادگیری وجود دارد یا خیر.
از مواردی که میتوان آنرا لازمه یک سیستم تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمینی دانست مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته است.

در مجموعه انگلیشدان یک مشاور و یک استاد به طور اختصاصی به هر زبان‌آموز اختصاص داده می‌شود؛ بدان معنا که زبان‌آموزان تنها دو یا سه جلسه‌ای را که در هفته در کلاس شرکت می‌کنند با معلم خصوصی زبان خود در ارتباط نیستند، بلکه در تمامی روزهای هفته برای آن‌ها تکالیفی ارسال می شود و تکالیف آن‌ها خارج از تایم کلاس بررسی می‌شود. از طرفی مشاور اختصاصی آنها نیز به طور دائم وضعیت پیشرفت تحصیلی زبان آموزان رابررسی میکند.

این موضوع هم به پیشرفت و سرعت زبان‌آموزان در یادگیری کمک خواهد کرد و هم از اتلاف وقت آن‌ها در تایم مختص به کلاس جلوگیری خواهد نمود.

در اصل در انگلیشدان با پرداخت هزینه کلاس خصوصی زبان، در کلاس های آفلاین نیز به طور کاملا رایگان نام‌نویسی می‌شوید.

کیفیت یکسان کلاس زبان آنلاین و حضوری
اخیراً نقش کلاس آنلاین زبان انگلیسی پررنگ‌تر شده است و افراد زیادی به هنگام ثبت‌نام در کلاس به این موضوع فکر می‌کنند که آیا شرکت کردن در یک کلاس زبان آنلاین می‌تواند برای من مفید باشد؟ و یا اصلاً از طریق آموزش آنلاین زبان انگلیسی می‌توان به‌خوبی آموزش حضوری پیشرفت داشت یا خیر؟

خوب است بدانید که مزایای شرکت در کلاس زبان آنلاین بسیار است و به طور مثال به علت حذف شدن زمان رفت‌‌ و آمد، از اتلاف وقت جلوگیری می‌شود.

همچنین زبان‌آموز حتماً نباید در ساعت مشخصی در مکان خاصی حاضر باشد و می‌تواند حتی اگر در سفر است در کلاس خود شرکت کند.

اما موضوع مهم‌تر همان بحث کیفیت کلاس است. این‌که تا چه حد آموزش زبان انگلیسی آنلاین بتواند بر کیفیت کلاس تاثیرگذار باشد مسئله‌ای نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد.

بنابراین در هنگام انتخاب یک کلاس تدریس خصوصی زبان آنلاین، این موضوع را نیز باید مد نظر قرار دهید. به این منظور می‌توانید از زبان‌آموزانی که قبلا در کلاس زبان آنلاین آن موسسه شرکت کرده‌اند پرس و جو نمائید و یا از مشاورین آن آموزشگاه سوال نموده و اطلاعات کافی را بدست آورید.

طبق تجربه و همچنین نظرسنجی های به عمل امده از دانشجویان، آموزش زبان آنلاین انگلیشدان از لحاظ کیفیت، نحوه تدریس، اساتید، منابع و متد آموزشی هیچ تفاوتی با کلاس های حضوری آن ندارد و نتیجه‌ای که زبان آموزان با شرکت در این دو کلاس خواهند گرفت کاملاً یکسان خواهد بود.

تنها تفاوتی که کلاس زبان آنلاین با کلاس حضوری دارد این است که زبان‌آموز و معلم خصوصی زبان در یک مکان خاص قرار ندارند و معلم از طریق تماس تصویری با کیفیت بالا به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار میکند. از طرفی زبان‌اموز حتی می‌تواند دوربین تلفن همراه خود را خاموش نموده و با لباس راحتی در کلاس حاضر شود!

در واقع با انتخاب آموزش زبان آنلاین انگلیشدان، حتی می‌توانید راحتی بیشتری را نیز در فرایند آموزش نسبت به کلاس‌های حضوری تجربه نمائید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *