جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آمار ابتلا و متوفیان کرونا در اتوبوسرانی

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 753151
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به آخرین آمار ابتلا و متوفیان کرونا در اتوبوسرانی گفت:پرداخت معوقات رانندگان بخش خصوصی آغاز شده و شهرداری با 16 شرکت بخش خصوصی قرارداد دارد.
آمار ابتلا و متوفیان کرونا در اتوبوسرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مطالبات رانندگان اتوبوس در بخش خصوصی گفت:‌ شهرداری تهران به صورت مستقیم با رانندگان بخش خصوصی قرارداد ندارد بلکه قراردادها با 16 شرکت است.

وی افزود: برخی مطالبات رانندگان اتوبوس پیچیده است چرا که برخی از راننده‌ها خودشان مالک اتوبوس هستند و برخی به صورت دانگی سهمی از اتوبوس دارند و تعدادی نیز سهمی از اتوبوس نداشته و تنها در استخدام شرکت خصوصی هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه بخشی از پرداخت‌های ما به بخش خصوصی با تعویق همراه بود است، گفت: در حال پرداخت معوقات بخش خصوصی هستیم و این موضوع به صورت منظم آغاز شده است.

وی با اشاره به کاهش مسافران اتوبوس های پایتخت بیان داشت: برخی از رانندگان و بخش خصوصی فعالیت در اتوبوسرانی برایشان صرفه اقتصادی ندارد چرا که با کمبود مسافر حتی هزینه گازوئیل، نگهداری اتوبوس و حقوق راننده تأمین نمی‌شود.

ترفع خاطرنشان کرد: البته ما قرارداد جدیدی با بخش خصوصی منعقد کرده‌ایم و یارانه‌هایی را بسته به سه شاخص مسافت طی شده، زمان ثبت شده و مسافر جمع‌آوری شده به رانندگان بخش خصوصی می‌پردازیم.

ترفع درباره وضعیت ابتلا به کرونا و متوفیان ناشی از این بیماری در اتوبوسرانی گفت:‌ آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کووید ـ  19 افزایش نیافته و 11 نفر در اتوبوسرانی به دلیل این بیماری از اسفند سال گذشته تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان داشت: ‌البته یک نفر از این متوفیان جزو پرسنل نیروی انتظامی بود که در شرکت واحد اتوبوسرانی مستقر بوده است و 10 نفر دیگر نیز شامل رانندگان و پرسنل‌ بخش‌های مختلف از جمله بخش اداری بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همچنین آمار مبتلایان به شدت کمتر شده و این در حالی است که روزانه 150 تا 160 نفر مبتلا به کرونا در اتوبوسرانی داشتیم و اکنون این آمار به کمتر از 40 رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *