جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تودهنی خوردن مقام صهیونیست پس از تهدید ایران

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 753139
اظهارات فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی درباره ایران با واکنش تند و انتقادآمیز وزیر جنگ این رژیم روبرو شد.
تودهنی خوردن مقام صهیونیست پس از تهدید ایران
به گزارش جهان نيوز، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گذشته با طرح ادعای نزدیک شدن ایران به مرحله تولید بمب اتمی اظهار کرد: ارتش اسرائیل عملیات‌های نظامی بیشتری را تمهید و تدارک خواهد دید!

بر اساس گزارش مشرق، این اظهارات آویو کوخاوی اما با واکنش تند و انتقادآمیز "بنی گانتز" وزیر جنگ اسرائیل روبرو شد.  

گانتز در یک کنفرانس مطبوعاتی با تأکید بر اینکه اینگونه اظهارات نباید به صورت علنی بیان شوند، گفت: یک ایران هسته‌ای خطری برای جهان و منطقه و همچنین یک چالش برای امنیت اسرائیل است. البته که اسرائیل باید برای دفاع از خود به هر شیوه ممکن آمادگی داشته باشد، اما خطوط قرمز پشت درهای بسته و به طور محرمانه تعیین می‌شوند.

البته گانتز تنها مقام اسرائیلی نبود که از اظهارات کوخاوی انتقاد کرد. یک روزنامه اسرائیلی نیز در گزارشی اعلام کرد که "آموس گیلاد" مقام نظامی بلندپایه و پیشین اسرائیل نیز اظهارنظرهای کوخاوی را غیرسازنده خوانده و از آن انتقاد کرده است.

*ذکر این نکته ضروریست که صهیونیست‌ها همواره و در هر سطحی که احساس توانایی داشته باشند دست به تهدید نظامی ایران می‌زنند و تجربیات گذشته و مثلا تهدید ایران به بمباران تأسیسات هسته‌ای در گذشته نیز شاهد این مدعاست.

پس دلیلی که موجب شده مقامات بلندپایه صهیونیست به اظهارات تند فرمانده ارتش خودشان علیه ایران تودهنی بزنند، چیست!؟
به زعم ما این دلیل را باید در ضعف روزافزون صهیونیست‌ها و زوال این رژیم جعلی جستجو کرد.
خطری که اگرچه شاید در گذشته فقط از ناحیه ایران متوجه صهیونیست‌ها بود اما امروز توسط متحدان ایران و از ۳ جهت اسرائیل را به گونه‌ای تحت تأثیر قرار داده است که اگر این رژیم دست از پا خطا کند؛ دچار "مرگ آنی" و نه حتی مرگ تدریجی خواهد شد.

یگانه راه صهیونیست‌ها برای فرار از این قدرت مهار نشدنی و استعفا دادن از مقام "سگ نگهبان آمریکا در منطقه" هم نه ازدیاد قدرت نظامی! (که ناکارآمدی آن حتی در مقابل متحدان ایران هم اثبات شده است) که یافتن راهی برای خروجشان از منطقه غرب آسیا و رفتن به جایی است که از آنجا آمده‌اند... مهاجرت بخشی از سرشت همیشگی قوم یهود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *