سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

آزادی ۱۵ ماهیگیر ایرانی زندانی در هند

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 753075
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو از آزادی ۱۵ نفر از ماهیگیران ایرانی که در هند در زندان به سر می‌بردند خبر داد و گفت: این افراد امشب عازم تهران هستند.
آزادی ۱۵ ماهیگیر ایرانی زندانی در هند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، «علی چگنی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو امروز (جمعه) در گفت‌وگویی از آزادی ۱۵ زندانی ایرانی در هند خبر داد و گفت:‌در سال گذشته بر اثر طوفان ۱۵ نفر از شهروندان و ماهیگیران منطقه چابهار که در آب‌های آزاد مشغول ماهیگیری بودند، دچار حادثه شدند و به منظور درخواست کمک وارد آب‌های سرزمینی هند شدند که به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های هند، در این کشور زندانی شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد مدت‌ها دچار مشکل شده و حتی در این مدت لنج آن‌ها غرق شده بود، افزود: این افراد که اول در بنگلور بودند و در آنجا در بازداشت قرار داشتند، در شرایط خیلی بغرنجی قرار داشتند و بعد از چند دور محاکمه و اخذ وکیل بالاخره تبرئه شدند.

چگنی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری مقامات هند این ۱۵ نفر امشب عازم تهران هستند و همکاران مشغول تدارک عزیمت آن‌ها به کشور هستند.
 
برچسب ها: ماهیگیر آزادی هند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رفتار هند باشهر وندان ایران قبل وبعد ادعاشرح اقتدار کذایی است!