کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیاتی از خسارات زلزله مردهک عنبرآباد

10 بهمن 1399 ساعت 9:21

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به آخرین جزئیات زلزله شب گذشته مردهک عنبرآباد گفت: ارزیابی خسارت‌ها در حال انجام است.


به گزارش جهان نیوز، مجید سعیدی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگو با تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین جزئیات زلزله شب گذشته مردهک عنبرآباد در جنوب استان کرمان اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر ساعت 22 و 10 دقیقه شب گذشته جنوب استان کرمان را لرزانده است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله ارزیابی منطقه توسط دهیاران و تیم‌های ارزیاب آغاز شده است گفت: خوشبختانه این زمین لرزه خسارات جانی نداشته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه به تعدادی از منازل روستایی مردهک خسارت وارد شده است افزود: این خسارات جزئی و در حد ترک خوردگی بوده و ارزیابی‌ها همچنان در حال انجام است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با بیان اینکه زمین لرزه 4.5 ریشتری شب گذشته مردهک خسارت جانی، تلفات و مصدومیتی نداشته اظهار داشت: به برخی واحدهای مسکونی روستای میثم‌آباد خسارت جزئی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های ارزیاب بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر شدند گفت:

خسارات وارد شده در حد ترک خوردگی برخی دیوار‌های منازل و دامداری‌ها است.

به گزارش تسنیم زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر ساعت 22 و 10 دقیقه و 11 ثانیه شب گذشته مردهک عنبرآباد در جنوب استان کرمان را لرزاند. این زلزله در عمق 13 کیلومتری زمین و در موقعیت 28.26 شمالی و 57.96 شرقی و در 22 کیلومتری مردهک، 26 کیلومتری رودبار و 27 کیلومتری عنبرآباد به وقوع پیوست.


کد مطلب: 753047

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/753047/جزئیاتی-خسارات-زلزله-مردهک-عنبرآباد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com