جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند +جزئیات

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 752997
در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.
تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

خانواده میناوند از مردم درخواست کردند به دلیل شرایط حاد کرونایی از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند.


سعيد خال مدير عامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) در همین زمینه گفت :پيكر مهرداد ميناوند در جوار ساير پيشكسوتان نام آور پرسپوليس در قطعه ٢٥٥ نام آوران و ورزشكاران بهشت زهرا آرام خواهد گرفت .

وی افزود: برابر هماهنگی به عمل آمده با كميته المپيک و باشگاه پرسپوليس پيكر بازيگر خوشنام تيم ملی فوتبال و باشگاه پرسپوليس در جوار ساير پيشكسوتان نام آور و فقيد اين باشگاه آرام در قطعه نام اوران خواهد گرفت . با توجه به درخواست جامعه ورزشی كشور و حتی خود خانواده اين عزيز و پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس به دليل شرايط خاص كشور و تهران و جلوگيری از شيوع بيماری كرونا از حضور فيزيكی در تشييع جنازه در جهت حفظ پروتكل های بهداشتی و سلامت خود عزيزان و جامعه از حضور در تشييع جنازه و تجمع های غير ضروری جدا خودداری کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه ...
United Arab Emirates
خدارحمتشون کنه