کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر برنامه در مراسم تشییع میناوند +جزئیات

9 بهمن 1399 ساعت 10:45

در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

خانواده میناوند از مردم درخواست کردند به دلیل شرایط حاد کرونایی از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند.


سعيد خال مدير عامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) در همین زمینه گفت :پيكر مهرداد ميناوند در جوار ساير پيشكسوتان نام آور پرسپوليس در قطعه ٢٥٥ نام آوران و ورزشكاران بهشت زهرا آرام خواهد گرفت .

وی افزود: برابر هماهنگی به عمل آمده با كميته المپيک و باشگاه پرسپوليس پيكر بازيگر خوشنام تيم ملی فوتبال و باشگاه پرسپوليس در جوار ساير پيشكسوتان نام آور و فقيد اين باشگاه آرام در قطعه نام اوران خواهد گرفت . با توجه به درخواست جامعه ورزشی كشور و حتی خود خانواده اين عزيز و پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس به دليل شرايط خاص كشور و تهران و جلوگيری از شيوع بيماری كرونا از حضور فيزيكی در تشييع جنازه در جهت حفظ پروتكل های بهداشتی و سلامت خود عزيزان و جامعه از حضور در تشييع جنازه و تجمع های غير ضروری جدا خودداری کنید.


کد مطلب: 752997

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/752997/تغییر-برنامه-مراسم-تشییع-میناوند-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com