جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

یارانه معیشتی امروز واریز می‌شود

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 752996
پانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴: ۰۰ روز پنج شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
یارانه معیشتی امروز واریز می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه معیشتی بهمن ماه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند پانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۰۰: ۲۴روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹.۱۱.۰۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود.

لازم به ذکر است دومین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوار‌هایی که این وام را دریافت نموده‌اند از این ماه کسر خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس کاشانی
Iran, Islamic Republic of
همزمان با برقراری یارانه ی معیشتی صبیه ی بنده مطلقه شده بود و بخشی از مهریه اش را از طرف دادگاه خانواده به حسابش واریز کرده بودند لذا برای خانواده ی ما پیامک آمد که چون سطح در آمدمان بالاست مشمول دریافت یارانه ی مذکور نیستیم.این در حالی است که با چهار سر عائله شدیدآ تنگدست و زیر خط فقر هستیم.از باعث و بانی اش نخواهم گذشت.