جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۹

واعظی: صداوسیما مخالفان دولت را دعوت نکند

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 752918
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره سوالی درباره حضور رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز هیات دولت گفت: رئیس صدا و سیما در جلسه امروز در سالنی که ما بودیم حضور نداشته است.
واعظی: صداوسیما مخالفان دولت را دعوت نکند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: داماد ترامپ کارگزار صهیونیست‌ها در واشنگتن بود. من فکر می کنم دولت جدید آمریکا استقلال خود را دارد، لذا در بازگشت آمریکا به برجام بسیاری از کشورهای عربی و مخالفین این موضوع فعال شدند و لابی می‌کنند.

وی در مورد موضوع حاشیه یکی از برنامه‌های صدا وسیما گفت: صدا و سیما افرادی را دعوت می‌کند که مخالفین دولت هستند درحالی که الان نیاز به وحدت و انسجام داریم تا بتوانیم با یک صدا جلوی مخالفین‌مان بایستیم.

واعظی با بیان اینکه صدا و سیما نباید مردم را نا امید کند، افزود: رئیس صدا و سیما در جلسه امروز در سالنی که ما بودیم حضور نداشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ارتباطات استدلال حقوقی برابر دادستانی داشته یا نه، گفت: آن بخشی که سیاست‌گذاری است و در اختیار دولت است، همه باید بدانند که اگر در جایی این سیاست‌ها اجرا شود، رییس جمهوری حامی آن است.
 
اما آنچه که رییس جمهوری امروز گفت همین است که گسترش فضای مجازی مصداق سیاست‌های دولت بوده است و اگر آقای جهرمی قرار است به این دلیل محاکمه شود، پس من را محاکمه‌ کنید اما اگر موارد دیگری هست که بحث دیگری است.

واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است ایران درباره واکسن روسیه هم مذاکراتی داشته باشد، اظهار کرد: حدود دو ماه است هم با روس‌ها و هم با چینی‌ها و هم با هندی‌ها مذاکره می‌کنیم. سرعت مذاکرات با روس‌ها بیشتر شده و در یک ماه گذشته تمام اسنادی که داشتند را برای ما فرستادند و گروه علمی ما تمام این‌ها را بررسی کرده است و در دو روز گذشته این تایید شده و تأییدیه را دیشب برای روس‌ها فرستادیم و مقدمات قرارداد هم فراهم شده و امیدواریم همین امروز یا فردا امضا شود و اولین محموله آن قبل از ۲۲ بهمن به تهران برسد.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه سیاست ما حمایت جدی از واکسن‌های تولید داخل است، گفت: ولی ما نمی‌توانیم مردم را تا اواخر بهار برای آماده‌شدن واکسن‌های ایرانی منتظر بگذاریم، از حالا تا اواخر بهار ما یک قرارداد با کواکس بستیم و از طرف دیگر با سه کشوری که نام بردم به دنبال بستن قرار داد هستیم و درباره خریدمان از کواکس هم داریم فشار می‌آوریم که هرچه زودتر اولین محموله آن به دست ما برسد. همچنین میزان دو میلیون دوز از واکسن روسی را هم برای قرارداد در نظر گرفته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من کاری به حرف ایشان ندارم ولی کلا میگم بعنوان کسی که هیچ وقت ماهواره نداشتم به لطف خداوند صدا و سیما با بیش از 40 هزار نفر کارمند سازمان بسیار فشلی است و باید خیلی بهتر به تولید محتوا بپردازد،آمار واقعی ماهواره نشان می دهد که چند میلیون نفر تلویزیون نگاه می کنند
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به واعظی ، به تنهایی همه اصولگرایان حریفه
صدا و سیمای میلی همینه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا امروز در اخبار ساعت 2 وقتی کمسیون تلفیق طرح بنزینی مجلس را تصویب نکرد صدا سیما مقصر را دولت میدانست طرح در مجلس تصویب نشده اونوقت مقصر دولته.
Iran, Islamic Republic of
داستانیه این صدا و سیما
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی هم به حرف این کار داری.
چرا صدا وسیما در این ۶ سال یک برنامه انتقادی درست و حسابی در مورد برجام نساخته است.
United Arab Emirates
پدرم ...میگه انگار سخنگوی دولته ....!
Iran, Islamic Republic of
از بستن دهان منتقدان و رقیبان به خدا پناه می‌برم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
پس صداو سیما بجز شما و خود روحانی هیچکس نباید بیاد چون همه مخالف تو و دولتت هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای واعظی دستور دیگه ای ندارین.
ولی
Iran, Islamic Republic of
منتظر باش تا دستور بعدی برادر علی
Romania
مردم هستندکه بیچاره شدند!
چ
United Arab Emirates
خیالتان راحت. ۸ سال است که نمی کند.
جواد
موفقان دولت هم چون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیننده ندارد دعوت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را قبول نمی کنند. تکلیف چیست؟!
Iran, Islamic Republic of
و....
Romania
. شما حرف نزدی؟!
شجاع
Iran, Islamic Republic of
موافقان دولت هم به صدا و سیما نمی آیند .
Iran, Islamic Republic of
....
!!
Denmark
سیمای دولت !!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما 100 درصد با روحانی است ولی اینقدر آش شور شده و کشور آش و لاش شده که صدای سرآشپزش هم بلند شده