کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین روش کاشت مو در ایران-هلیا

7 بهمن 1399 ساعت 18:49


کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا در این مقاله قصد دارد بهترین متد کاشت موی طبیعی را به شما عزیزان معرفی کند. لطفا با ما همراه باشید. همه ما به سلامتی و ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهیم. یکی از فاکتورهای بسیار موثر در ظاهر هر خانم و آقا، موهای سر او می‌باشد. بسیاری از افراد فارغ از جنسیت، ممکن است در اثر عوامل مختلفی همچون ژنتیک، استرس، سوختگی در سانحه، قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد و یا مواد شیمیایی و همچنین مصرف برخی از داروها، موهای خود را از دست می‌دهند. گاهی ممکن است با حذف عامل ریزش مو (به جز تاثیر ژنتیک)، ریزش موها متوقف شده و حجم آن‌ها بازگردد. اما در بیشتر مواقع این امر میسر نخواهد بود. به این ترتیب روش‌های کاشت موی طبیعی به دنیا معرفی شدند. بهترین روش کاشت مو در ایران در کلینیک‌های معتبر در سراسر کشور به کار گرفته می‌شوند. این تکنیک‌ها شامل انواع مختلفی هستند که بنا بر شرایط موی سر داوطلب و میزان گستردگی طاسی انتخاب می‌شوند. این تصمیم غالب اوقات بر عهده و صلاحدید پزشک مربوطه می‌باشد. اگر فرد زیباجو هیچ مشکل یا محدودیتی در ناحیه سر خود برای اهدای فولیکول نداشته باشد، می‌تواند روش مورد نظر خود را از پزشک درخواست نماید. بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران را از کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا توسط پزشک ارزشمند جناب آقای دکتر خراسانی بخواهید.

 
معرفی جدیدترین روش و متدهای کاشت مو

     ●
تکنیک استخراج واحدهای فولیکول مو به صورت نواری (FUT)
     ● تکنیک جداسازی فولیکول‌های مو به صورت تکی و جداگانه (FUE)
     ●تکنیک جدید SUT بدون ایجاد زخم و خونریزی
     ●تکنینک کاشت موی DHI

ثابت شده است که تمام روش‌های ذکر شده در بالا برای درمان ریزش مو کاملا کارآمد هستند. تفاوت این روش‌ها در نحوه استخراج فولیکول‌های مو، میزان عوارض جانبی و دوره نقاهت آن‌ها است. این روش‌ها بهترین متدهای کاشت موی طبیعی هستند. اما اکنون سوال این است! کدام یک از این روش‌ها را انتخاب کنیم؟ جواب این سوال به سلیقه داوطلبان زیباجو و وضعیت خزانه فولیکولی موی آن‌ها بستگی دارد. ما برای اینکه تصمیم گیری را برای شما آسان کنیم، به طور دقیق و مفصل این روش‌ها را برایتان شرح می‌دهیم.


1. روش FUT: طی این روش یک نوار نازک و نسبتا بزرگ به صورت بیضوی از پشت سر فرد (در صورت داشتن تعداد موی کافی در آن ناحیه) برداشته می شود. برداشتن یکباره فولیکول مو از پشت سر باعث می‌شود در زمان صرفه جویی گردد. به دنبال آن زمان کمتری برای پیوند مو استفاده می‌شود. با برداشتن این لایه فولیکولی، یک نوار نازک سفید در پشت سر باقی خواهد ماند که البته با رشد موهای اطراف آن، در آینده پوشیده خواهد شد. روش FUT به عنوان یکی از بهترین روش کاشت مو در ایران نامبرده می‌شود. ویژگی‌های این روش را در ادامه بخوانید:


      ● این روش گاها نیازمند بخیه زدن بعد از برداشتن نوار فولیکولی است. بنابراین ممکن است جای زخم باریکی را تا همیشه به جا بگذارد.
      ●فولیکول‌های استخراج شده با استریو میکروسکوپ، به دقت بررسی می‌شوند
      ●ناحیه اهدا کننده (پشت سر) دوره بهبودی طولانی ندارد (حدود 2 الی 3 هفته).
      ●زمان بهبودی ناحیه‌ای که فولیکول‌های مو را دریافت کرده است حدود 2 هفته و یا بیشتر است.
      ●معمولا نیازی به تراشیدن موی سر قبل از استخراج فولیکول نیست.
      ●کاربرد بسیار ویژه و موثر برای کسانی که به طور گسترده دچار کچلی شده‌اند.
      ●درد بسیار مختصر پس  از رفع بی حسی موضعی
      ●روز بعد از کاشت، فرد می‌تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد و دوران نقاهت خاصی برای این روش تعریف نشده است.
      ●داشتن هزینه کم‌تر نسبت به روش‌های مشابه.
      ●زمان انجام این نوع از کاشت کوتاه می‌باشد.
      ●داشتن نتیجه بسیار طبیعی پس از رویش موها.
 2. روش FUE
روش FUE یا استخراج تکی فولیکول‌های مو نیز از بهترین متد کاشت موی طبیعی بهره می‌گیرد. همان طور که قبلا نیز ذکر شد، روش‌های کاشت مو بیشتر در نوع استخراج مو با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه ویژگی‌های این روش را بخوانید:

        ●FUE برخلاف FUT (کاشت نواری)​، هر واحد فولیکول مو را جدا از دیگری از ناحیه اهدا کننده استخراج می‌کند.
        ●جای زخمی در پشت سر فرد داوطلب باقی نمی‌ماند.
        ●واحدهای فولیکولی منفرد با حداکثر دقت از نواحی اهدا کننده جدا شده و پس از آماده سازی در منطقه طاسی قرار می‌گیرند.
        ●در روش FUE فقط نقطه‌های کوچکی در ناحیه اهدا کننده ایجاد می‌شود. این امر منجر به کوتاه شدن زمان بهبودی می‌گردد.
        ●در این روش تعداد 800 الی 1000 واحد فولیکول مو را می توان در یک جلسه استخراج و جابجا کرد.
        ●برای انجام این روش نیاز به تراشیدن موی سر می‌باشد.
        ●FUE مناسب نواحی گسترده‌ای که دچار طاسی شده مناسب نیست. زیرا زمان بسیار طولانی را نیاز خواهد داشت.
 
 
 

3. روش DHI
 Direct Hair Implantation یا کاشت مستقیم مو، با استفاده از دستگاه‌های ایمپلنتر انجام می‌شود. طی این روش پس از استخراج فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده، بدون ایجاد برش در محل طاسی، موها کاشته می‌شوند. ویژگی‌های این روش عبارت است از:

    ●هزینه بالاتر نسبت به روش‌های قبلی
    ●رشد فولیکول‌های مو پس از 3 ماه
    ●عدم خونریزی خاص در دو ناحیه اهدا کننده و دریافت کننده فولیکول مو
    ●انجام کار با دستگاه

4. 
کاشت مو میکروگرافت: در روش کاشت مو میکروگرافت از یک هولدینگ برقی برای استخراج گرافت‌های مو از نواحی که تعداد فولیکول‌های آن زیاد و متراکم هستند، استفاده می‌شود. معمولا در این روش نیز، ناحیه پشت سر به عنوان بانک مو انتخاب می‌شود. در زیر به مشخصات این روش اشاره می‌کنیم:

     ●قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان
     ●درد کم
     ●روشی سریع نسبت به روش‌های سنتی
     ●مناسب برای طاسی‌های متوسط و گسترده
     ●بدون دخالت زیاد دست

5.
کاشت مو به روش SUT امن ترین روش استخراج واحد فولیکولار مو
خیلی وقت نیست که از معرفی SUT به عنوان بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان می‌گذرد. طی این روش تعداد 3500 الی 10000 فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده (غالبا در پشت سر) توسط یک دستگاه جدید برداشته می‌شود. این تعداد گرافت، برای درمان طاسی‌های گسترده سر بسیار مناسب است. در واقع با روش SUT، تمام دغدغه‌های ناشی از استرس داوطلبان برای عوارض جانبی و تاثیر نهایی کاشت مو، به طور کل به دست فراموشی سپرده شده است. کاشت مو به روش SUT به عنوان جدیدترین روش کاشت موی سر در کلینیک هلیا واقع در شهر تهران، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازخوردهای کاشت مو با این روش در سراسر دنیا در مدت زمان کوتاه، بسیار چشمگیر و دلگرم کننده بوده است. در واقع این روش بدون دخالت دست و با نظارت دقیق پزشک حین مراحل استخراج و کاشت انجام می‌گیرد. این ویژگی احتمال خطای انسانی و عفونت را نیز به صفر می‌رساند. طی گزارشات اخیر کلینیک‌های زیبایی مطرح دنیا، پس از کاشت موی طبیعی با روش SUT که بهترین روش کاشت مو در جهان نیز می‌باشد، رویش موها 100 درصدی خواهد بود. مزایای این روش نوین و فوق العاده در زیر آورده شده‌اند:

    ●روشی کاملا مکانیزه
    ●بدون خونریزی
    ●کوتاه ترین زمان برای کاشت مو را لازم دارد.
    ●هیچ گونه جای زخم و اسکاری باقی نمی‌گذارد
    ●استخراج و پیوند تعداد بسیار زیادی از گرافت‌های مو (حدود 3 برابر بیشتر از روش‌های سنتی)
    ●دوره نقاهت بسیار کوتاه (حدود 4 الی 7 روز)
    ●اتمام کار در تنها یک جلسه
    ●بیشترین و طبیعی‌ترین تراکم پس از رویش موها
    ●دارای کاربرد ویژه برای افرادی که کچلی گسترده دارند.
    ●مناسب برای هر نوع الگوی ریزش موی سر
    ●قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان
    ●مناسب برای افرادی که در رویش موهایشان عجله دارند.
    ●از کم‌خطرترین روش‌های موجود در دنیا
    ●کاهش بسیار زیاد احتمال ابتلا به عفونت در ناحیه اهدا کننده و دریافت کننده در حین و بعد از کاشت مو به روش SUT
    ●عدم وجود عوارض جانبی خاص

پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین روش کاشت مو در ایران
ما سعی نمودیم به طور جامع روش‌های سنتی و جدید کاشت مو در ایران را برای شما عزیزان توضیح دهیم. با این حال پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین متد کاشت موی طبیعی ، روش‌های SUT و FUT می‌باشند. این دو روش تاکنون بهترین بازخوردها را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده‌اند. همچنین دارای بهترین نتیجه و کم‌ترین عوارض جانبی می‌باشند. ما مفتخریم در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا با حضور آقای دکتر حمیدرضا خراسانی، بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران را برای حفاظت از زیبایی، به زیباجویان عزیز هدیه نماییم. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت روش SUT  و همچنین دریافت نوبت با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما به تمامی سوالات و ابهامات شما هم وطنان عزیز پاسخ خواهند داد.


کد مطلب: 752827

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/752827/بهترین-روش-کاشت-مو-ایران-هلیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com