سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

زمان واریز یارانه معیشتی بهمن ماه اعلام شد

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 752734
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها،‌ پانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
زمان واریز یارانه معیشتی بهمن ماه اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها،‌ پانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۹به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود. 

لازم به ذکر است دومین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده اند از این ماه کسر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کِی واریز می‎شود؟.
United States
سال نوماه کهنه
عباس کاشانی
Iran, Islamic Republic of
از اول یارانه ی معیشتی به من و خانواده ام تعلق نگرفت و این در حالی است که زیر خط فقر زندگی می کنیم.زمانی که مقرر شد یارانه ی مذکور را بپردازند دختر من پراید مستعملش را فروخته بود وخریدار در دو نوبت مبلغ توافق شده را به حساب دخترم واریز کرده بود.لذا برای ما پیامک آمد که چون در ماههای فلان و بهمان درآمد خانوادگی تان بیش از پنج میلیون تومان بوده است مشمول دریافت یارانه ی معیشتی نیستید..
Iran, Islamic Republic of
.....